20.9.08

şans???


Şans ne kadarını etkiliyor hayatımızın?Daha iyi bir soru şans nedir aslında?Ben cevap aradım bulamadım.Çünkü öyle şeyler oluyor ki hayatta şanssızlık dediğimiz birşey bir an geliyor şans olarak karşımıza çıkıyor.Mesela otobüsü kaçırırsın o anda şanssız olduğunu düşünürsün,sonra sen bir sonraki otobüsü beklerken uzun zamandır görmediğin çok sevdiğin bir arkadaşınla karşılaşırsın ve şansa bak dersin...Eee noldu şimdi hani az önce şanssızdın :)

Sanırım bu şans olayıda iyilik kötülük gibi,hani derler ya hep her iyiliğin içinde bir kötülük,her kötülüğün içinde bir iyilik varmış.Bu da onun gibi işte her şansın içinde bi şanssızlık,her şanssızlığın içinde biraz şans var.Yani umarım öyledir.En azından ben kendimi böyle düşünerek avutuyorum :) Şansınız bol,şanssızlığınız az olsun :) Eğer şanssızlık denk gelirse,ardındaki şans daha fazla olsun :)

Hiç yorum yok: