17.9.08

bir dosta bir mektup...


Eğer istiyorsan,gerçekten istiyorsan.YAPABİLİRSİN!!!


Biliyorum mutsuzsun,yalnızsın,üzgünsün,ağlamak geliyor içinden,hayatının da kalbin gibi darmadağınık olduğunu düşünüyorsun ve öyle davranıyorsun.Ama hayatın dağılmadı. Hayatın olduğu gibi duruyor.Hatta belkide önceki zamanlara göre daha bile iyi şimdi...Kalbin kırık olabilir ama ben kırık bir kalbin tüm hayatını etkileyeceğini düşünmüyorum.Gidenin ardından üzülünür genelde canım,gidenler üzülmez!!!Artık kendine geri dön,bu melankoliden ben sıkıldım.Sevinmen lazım seni aylardır üzen insanı hayatından çıkarmayı başardığın için...Biliyorum onun yanın da çok mutlu da oldum dersin şimdi...Ama eğer bi terazinin iki kefesine koyarsak ben biliyorum ki üzüntüler mutluluklardan daha fazla...Bu yüzden bitti zaten,unuttun mu yoksa ???

Artık bi yerden başlamanın zamanı geldi kendini toplamaya...Ve bu nokta bu gece gördüklerimden sonra eminim ki odan!!!Hayatının büyük bi kısmı odana odaklı olduğuna göre sen bi başla diyorum ben canım...Emin olabilirsin işe yarayacak...Sen yalnızca iste ve bir yerden başla...


1 yorum:

kelebekmisali dedi ki...

iiki varsın iiki dostumsun... çok şanslıyım...