23.9.08

...


yağmur yağdı...bulutlar içlerinde ne varsa döktüler yeryüzüne doğru şimşekler ve gökgürültüsü eşliğinde...yağmura eşlik etmek için çıktım evden,yürüdüm,yürüdüm...ama yağan yağmur bile içimdeki bekleyişin sıkıntısını gidermedi...aslında ne olacağını bildiğim birşey neden bu kadar sıkıntı,stres ve paranoya yaptığımı bilmiyorum.hoş zaten beklemeyi sevmeyen,sabırsız bir insanım belki bundandır...ama ıslanınca biraz kendime geldim.şimdi daha iyiyim sanki.yine kendimden eminim,sabah gökyüzüne baktığımda yağmurun yağacağından emin olduğum gibi.
başarmaya 2 ay önce karar verdim ve başardığımı herşeyin artık istediğim gibi olacağını biliyorum.evet biliyorum.herşey istediğim gibi olacak.çünkü ben bunun için çok çaba gösterdim,çok çalıştım...bir kez verdim o kararı ve inşallah artık yolun sonuna ulaşabilcem,yeni yollara gidebilmek için...

Hiç yorum yok: