21.9.08

eski bir hayal...


Sen hiç mavi kuş gördün mü?

Ben gördüm...

Bak hemen yanda sende göreceksin ;)


Gökyüzüne asılı bi salıncak olsa da gündüz güneşi,gece ayı doya doya seyretsem.

Yanımdan lacivert kuşlar geçse.Kucağımda 3 küçük japon balığım,sallanıp dursak...

Kimse aramasa sormasa...

Yorulunca sırtıma bulutlara dayasam...

--------------

Yada yukarıya bir merdiven dayayıp atmosfer olayını sıfırlasam.

Dünyanın en uç noktasına bi puf atıp otursam.

Bi kase çekirdekle keyif yapsam.

çıt.çıt.çıt.çıt...

Çıtlatırken çekirdekleri bi yandan tepemden kayan yıldızlara baksam.

Her dileğim saniyede gerçek olup başıma yağsa.

Arada bir tombul melekler gelip benimle muhabbet etse :)

Beni kollarımdan tutup çok uzaklarda buzlarla kaplı bir yıldızın üzerine bıraksalar.

Buzdan yapılmış saraylarda yaşasam...

Ne güzel olur du dimi???
Not:yazı bana ait değil.eski mektupların arasında buldum.çok sevdiğim bi dostumun hayali o benle paylaştı bende...

Hiç yorum yok: