21.9.08

HAYATI YOLUNA KOYMA ÇALIŞMALARI-3




Daha fazla kendimi düşünücem ve hiç bana gereken değeri vermeyenleri...


Odamı her sabah sadece 10 dakika daha erken kalkıp toplayıp çıkıcam evden ki akşam döndüğümde derli,toplu,huzurlu bir ortam bulayım...


Yeni bir tane japon balığı alıcam ve bu kez gözümün önünden hiç ayırmacağım...
Sigarayı tamamen bırakacağım!!!
Düzenli yaşamaya başlıcam,sadece odam değil tüm hayatım için geçerli bu.
Başladığım kitapları bitiricem.
Aylardır bilgisayarımda kayıtlı duran filmleri izlicem.
Aşk filmlerindeki duygusal sahnelerde ağlamaktan vazgeçicem...
Asosyal olmaya devam edicem.(sanırım bugünlerde benim için en iyisi bu.)Odama gerçek bi çiçek alıcam,mor menekşe olabilir.
Kardeşime karşı sabırlı olmaya çalışıcam ve tabii daha fazla ilgi göstermem lazım,küçükler hep ilgi bekliyor.
Bazen hayaller kurucam ve belki bunları bi yerlere yazmalıyım...
Sinirlerime hakim olucam,bazen susmak daha iyi olabilir-mişşş...
İçimde kalması gerekenleri içimde tutucam,patavatsızmışşşım...
En önemlisi umarım bunlar çalışma olma olarak kalmaz sadece :) bunun içinde çalışmam gerekicek :)

3 yorum:

Güllerevurgunum dedi ki...

Liste yapanlardan oldun bakıyorum. Allah kolaylık versin ama yarısını bile gerçekleştirirsen heykelini Taksim'e dikelim diye il genel meclisine önerge veririm.

Zor bir hadise bu ;)

kelebekmisali dedi ki...

3ten devam etmişsin benim daha önceki ikisinde ortağız o zaman:)ne kadar çok isteyip de yapamadığımız ya da yapmadığımız seyler varmış...
sevdim ben bu liste işini en azında bi amacın varmış gibi hissettiriyor:))
bi de gerçekleştirebilirsek değmeyin keyfimize:)

eflâtun dedi ki...

2 gün içinde yaptıklarımı söyleyim o zaman :) odamı zaten topluyodum,buna devam ediyorum.sigara konusunda ciddi çalışmalarım var paketim yok mesela.filmleri izlemeye başladım.hatta dizi bile izliyorum pc de"rome" oluyo kendileri.hala asosyalim.kardeşime bağırmıyorum artık,hatta bugünlerde belki gereğinden sessiz bi insan oldum,susuyorum genelde...ama hala ağlayabiliyorum,hatta sanki sustukça daha fazla ağlamaya başladım.bilmiyorum...