29.9.08

hoşgeldin bayram


ve bayram gelir...eski bayramların tadı yok diyenler olur.ama bence var :) yani hala bayramlık aldığım için var.biz bayramlarda bütün aile teyzemler,dayımlar,kuzenler anneannemde hep beraber olduğumuz için yani kendimi bildim bileli olduğu gibi eski bayramlardan pek farkı yok benim için.yine aile büyüklerimizi ziyarete gidiyoruz,patlayana kadar tatlı yiyoruz,gerçi mahallede şeker toplamaya çıkmıyorum artık, eski bayramlarla aradaki tek fark bu sanırım :)
gerçi bu bayram bi eksiğimiz var...evlenip yurdumun diğer ucuna giden kuzenim aramızda olamayacak...23 yıldır ilk ayrı geçireceğimiz bayram ve muhtemelen son olmayacak,demek evlenip gidince böyle oluyomuş.neyse bayram geldi neşeliyim,geleceği düşünüp hüzünlenmek istemiyorum.
mutlu,neşeli bayramlar dilerim kendime ve herkese :)

1 yorum:

mca dedi ki...

iyi bayramlar:))
(amacım iade i ziyaret ve takip ediyorum mesajını vermektir:)