21.9.08

sil baştan


en sevdiğimin filmin,en sevdiğim karesi...aslında filmin tamamını çok beğeniyorum ama yine de hep en'lerimiz vardır ya hayatta bu da öyle bi sahne :) bu gece tesadüfen denk geldi ve bir kez daha izledim filmi.kadere bir kez daha inandım...
aslında ben aynı filmi ikinciye bile izlemeyi hiç sevmem ama sil baştan nasıl bir etki bıraktıysa bende;her seferinde ilk izlediğimde aldığım keyfi tekrar alarak ,yeniden ve sıkılmadan izleyebiliyorum.Aşka ve kadere inancını kaybedenlere tavsiye edilecek bi film.Ben arada bi kendime de tavsiye ediyorum gerçi ;)

3 yorum:

kelebekmisali dedi ki...

bütün sahnelerini ezberlediğim kesinlikle harika bi film..bu kareye bayılıyorum.. bi tane daha var sen hangisi olduğunu biliyosun:)
her izleyişimde düşünüyorum hafızamın belirli bi kısmını sildirmek gibi bir şansım olsaydı yapmak istermiydim acaba...

eflâtun dedi ki...

walla bak jim abimizden ibret al...sildirmeye karar veriyor ve kendiyle savaşıyor...hem gerçekten silmek isteyince,atıyosun bilinçaltına orda kalıyo o anılar...tıbbi yöntemlere lüzum olduğunu düşünmüyorum.

SİYAH K-RINCA... dedi ki...

bılınc altı tehlıkelıdır ama, bir anda herşeyi başa sarabilir. neyse bence mükemmel bir film, teknik açıdan ilham verici, böyle bir film çekmek isterdim, sanırım sadece istemekle geçecek bir ömür, belki de film izleyen bir insan olarak öleceğim, eh bu da huzurlu bir yaşam demektir, bize yeter...