23.9.08

u-mutlu...


bulutlu havaları hiç sevmem.ve bu sabah yine gri bulutlar var gökyüzünde.hava sıkıntılı,yağmur olsam yağsam atsam bütün sıkıntımı diyor,yağamıyor bulutlar sıkıntılarıyla başbaşa şimdi gökyüzünde.ve ben yeryüzünde bulutlar gibi sıkıntılıyım,yağmur yağsa diyorum,ıslansam...geçer mi o zaman içimdeki sıkıntı?yürüdüm bu sabah,garip bi sıkıntı da içimde bi yerde bana eşlik etti.bıraksaydım bir kaldırım kenarına içimdeki sıkıntıyı...bırakamadım.bırakmayı çok istedim,ama o benim içimden çıkıp gitmeyi istemiyor anlaşılan.beklemek ne kadar da zor içimdeki bu sıkıntıyla...gri bulutlardan çok beklemek zorunda olmam içimdeki sıkıntının asıl sebebi biliyorum.umutlu olmanın "u" su eksilse ve ben -mutlu- olsam bu beklemenin sonucunda...umutlu ve mutlu,tek bir harf,hayatımı yoluna sokacak olan...evet yağmur da yağacak o bir harfte eksilip gidecek...umutlu kız,mutlu kıza dönüşecek...
inanıyorum buna ben...çok yakında bir harfi eksilterek ne kadar mutlu olduğumu ve umutlu olmanın ne kadar güzel birşey olduğunu yazacağım...

Hiç yorum yok: