26.9.08

u-mutlu'dan -> mutlu


başarmanın verdiği müthiş haz...çabalıyosun,uğraşıyosun ve oluyo,başarıp sonuca ulaşıyorsun :)

normalde her konuda kendime güvenirim ama bu kez kendine güvenden çok daha farklı bi duygu içindeyim...onca sıkıntı,onca stres,rüyalarımda bile bitmeyen o çile dolu günler,geceler.

bitti :) hepsi geride kaldı şimdi herşey olması gerektiği gibi...ama bişeyi farkettim ben çok mutlu olduğum zaman da ağlıyormuşum :) gerçi mutluluktan ağlamak çok daha fazla rahatlatıyormuş insanı bunu da öğrendim.geçen gün bi yazı yazmıştım gayet melankolik bi ruh halindeydim başlığı umutluydu,sonunda inşallah u-mutlu da ki "u" eksilir sadece mutlu kalır demiştim,o gün bugünmüş...ya mutluluğu anlatmak ne kadar zormuş...kurabildiğim tek cümle,çok mutluyum oluyo.binlerce kez falan yazabilirim gerçi çok mutluyum diye ama baymak istemediğimden yazmıyorum :)

bu mutluluk hakkımdı,yaşattığı için allahıma sonsuz teşekkürlerimide bir borç bilirim...


dip not:bugün bu sonuca ulaşırsam bir daha sigara içmicem diye söz vermiştim hem kendime hem anneme...ve mutlu son,sağlıklı başlangıç :) inşallah herşey daha da güzel olacak artık...


gerçi ben bu gazla neler neler yapabilirim o konuda bi fikrim yok :) :) :)


çoooooookkkkkkk MUT-LU-YUM-!!!

3 yorum:

kelebekmisali dedi ki...

senin adına bende çok mutluyum ama keşke biraz da kendi adıma olabilseydim...

diamandi dedi ki...

mutluyum demek ne kadxar güzel bişeydir ya.... düşündümde.. tebrik edilesi bişey hakkaten

eflâtun dedi ki...

evet mutluyum diyebilmek oldukça zor hayatta bende ii biliyorum :)
o yüzden bende kendimi tebrik ediyorum ve yine bunun içinde mutlu oluyorum :)
şiddetle tavsiye ettiğim bi duygu kendisi ;)