26.9.08

zor değilmiş

sanırım o kadar da zor değilmiş...buna artık kendimle bi savaş olarak bakmıyorum.kendimle barışma yolu gibi görmeye başladım.ve daha iyi oldu sanki benim için.bugün sadece bir tane sigara içtim.akşam yemeğinden sonra çayın yanında ve anneme eşlik etmek için...
annemin dediğine göre,günde tek bi tane sigara içebilirmişim o da sadece keyif için,kendisi yıllardır öyle yapıyormuş ve bende biliyorum öyle yapıyor.ama kendimi de biliyorum çok canım sıkkın,mutsuz olursam o bir sigara,birkaça çıkabilir...bu sebeple günlük tek sigara seanslarınada son versem daha mantıklı olacak gibi...ama bu da büyük bi gelişme benim için :)
bikaç hafta öncesine kadar günde bir paket içiyodum yani...
ama bişey farkettim,sigarayı bırakırsam param olur sanıyodum hep ben :) ama yine yok,sigara parasını nerden buluyomuşum,sigaraya vermediğim para şimdi nerde bunu anlamış değilim :)

8 yorum:

diamandi dedi ki...

:) başradınnn mı... alkışşş... irade timsali davranış... o para hayaliydi bu arada :)

eflâtun dedi ki...

sanırım başarıyorum :) en azından emin adımlarla ilerlemekteyim doğru yolda...

diamandi dedi ki...

kesinlikle o ışıkda ilerliyorsun:) ben hayal mi kurmalıyım o zman şimdi :)

eflâtun dedi ki...

evet ışığa doğru yol alıyorum :)
ne hayali kuruyosn sen,hayal kurmak fenadır yaa,pek sevmem ben.

diamandi dedi ki...

:))) fenaymış gerçekten :)
ışıga doğru ilerlerken tek ve büyük kurak ışıga bakmamaktır.. göremez olursun sonra...

eflâtun dedi ki...

aslında başım öne eğikte gitmek istemem...gerçi ben farkında olmadan geldim buraya kadar,e artık kör olmam gibi geliyo...

diamandi dedi ki...

başını eg demedim ki sadece ışıga bakma ;) yol daha güzeldir eminim bu ugurda :)

e.d dedi ki...

yol çok güzel: D