2.10.08

bayram mimim gelmiş


Diamandi arkadaşım beni mimlemiş...

bayramdan beklentilerim nelermiş?

Yıllardır alıştığım gibi kutlarız biz bayramı,sabah erkenden kalkılır hep birlikte kahvaltı yapılır,yeni aldığımız ciciler giyilir ve babamın eli öpülür,bayram harçlıkları alınır.Tahminimce birçok ailenin olduğu gibi bizim de geleneksel bayram başlangıcımız budur.

Eski bayramlarla şimdi ki bayramlar arasında büyümüş olmamın dışında pek fark göremediğim için nerde o eski bayramlar demiyorum...Benim için en büyük farkı artık kimse bayram harçlığı vermiyor.Büyümüşüm,öğretmen olmuşum...Ama ben işsizim ki,bu yüzden ve yaşım sebebiyle 9 yaşındaki kardeşimden çok daha fazla paraya ihtiyacım olduğu su geçirmez bir gerçek :)

Bir fark daha var artık gerçi eski bayramlarla son yıllarda ki bayramlar arasında ben büyürken annemle babam da yaşlanmaya başladığı için ilk gün evde oturuyoruz ve bize bayram ziyaretine geliyorlar.Bu da benim için gelenlere türk kahvesi yapmak,tatlı ve içecek koymak,efendime söyleyim sonra bunları toplamak anlamına geliyor e biraz da yorucu oluyor doğal olarak...Yorulmama rağmen ben bunu da seviyorum,zaten yılda sadece 2 kez bayram olduğu için insanlara hizmet pek zor gelmiyor :)

Diamandi demiş ki patlayıcı maddelerin satılması yasaklansınmış.Bu konuda söyleyebileceğim şey ben küçükken çok patlattım onlardan çok şükür dikkatli çocuklardık ve yanımızda kendimizden birkaç yaş büyüklerde olurdu her zaman ve hiçbirimize birşey olmadı,ve ben kızkaçıran,torpil gibi şeyleri patlatmanın hâlâ çok eğlenceli olduğunu düşünüyorum bu sebeple bayramın ilk günü yaşımdan başımdan utanmadan çıktım çocuklarla beraber patlattım :)

Yazdığım şeylere rağmen benimden bayramlardan bir beklentim var...Babam ve dedemin artık inatlarından vazgeçip barışması...Ve dedemlere kardeşimle değilde bütün aile gitmek...Sanırım o zaman bayramlar benim için dahada güzel olurdu...Bugün bayramın son günü,umarım herkesin bayramı çok güzel geçmiştir...

5 yorum:

ROSA E OLIVIER dedi ki...

"love is the one who masters all things."

Mawlãnã Rumi...for you...

your glog is beautiful!...thank you.

diamandi dedi ki...

:D yasaklansın demedim ancak daha dikkatli olunsa hiçde fena olmaz sanki patlayan şeyler :) yahu :)

eflâtun dedi ki...

ya ama çok zevkli be onları patlatmak :D

diamandi dedi ki...

:)))))
kız kaçıranları mı :P

eflâtun dedi ki...

evettt :) ve diğerlerinide tabii :D