5.10.08

bir kışa başlangıç yazısı


Bu sabah erkenden odamın camını döven yağmurun sesine uyandım.Sonra perdeyi açıp camdan baktım ve şiddetli lodosun ağaçları köklerinden çıkarmak istercesine estiğini gördüm.Ve artık kışın geldiğini iyice anladım.Kış dediysem mecazi anlamda yoksa sonbaharda olduğumuzu bende biliyorum.Neyse ben artık havanın daha da soğuyacağını ve yazlıklarımı şu günden sonra giymemin imkansız gibi birşey olduğunu idrak ettim.Velhasıl bunun üzerine artık dolapta değişiklik yapma zamanın gelip geçmekte olduğunu farkına vardığımdan öncelikle dolabımda ki tüm yazlıklarımı çıkardım,kendilerini ücra baza köşelerine koydum ve yerlerine kışlık o kalın ve yer kaplayan kazaklarımı,eteklerimi,hırkalarımı yerleştirdim...Normal şartlarda odamızdaki dolabın bana ayrılan kısmına sığmayan eşyalarım son 2 yıldır kardeşim Sakarya'da olduğundan ben onun bölümü de kullanıyorum ve böylece dolaplara genel olarak sığıyorum diyebilirim ;)

Kıyafet ve dolap olayını hallettikten sonra kitapları da bir düzenleyim dedim ve en zor buydu,kitaplara olan aşkımı bilen bilir,ama yıllarımı verdiğim ömrümü yiyen o derslerin kitaplarını neden sakladığımı ben bilemedim sonra düşündüm düşündüm yine atmaya kıyamadım,ve bir kolinin içine koyarak bodruma indirdim hepsini...Ya zaten şu odada birazcık daha yer olsaydı şöyle kocaman bir kitaplık yaptırabilseydim süper olcaktı hiçbir kitabımı kolilere koyarak oraya buraya indirmek ya da kaldırmak zorunda kalmayacaktım.Okuduğum romanları ayırdım,dolabın üstüne koydum,okumadıklarım daha ortalarda bir yerlerde duruyor,kocaman kpss kitaplarımı nereye koysam bilemiyorum.Ne kadar dertliymişim ben,şimdi farkettim birden :) yorucu bir gündü aslında,ama odam yeni düzenine kavuştu artık bu iyi oldu kış moduna girmeyi ertelemeye devam etmemin bi anlamı yoktu artık,ve verdiğim kararlar doğrultusunda yarın birşeyler yapmam lazım ve yapacağım da...En çok kendim için,başarmak zorunda olduğum şeyler var.Bakalım uygulayabilecek misin diyenlere inat değil,özgürlüğüme yeniden kavuşmak için başarmalıyım.Kendimi kanıtlayabileceğim kendimden daha önemli birini de tanımıyorum zaten,kendim kadar önemli biri varsa o da babam dır ama babama kendimi kanıtlamak istemiyorum onu mutlu etmek istiyorum sadece...

Evet yarın sabah erkenden uyanıp,planlanan programın ilk gününü uygulayacağım :)

Ek olarak tek sigara seanslarınıda bıraksam iyi olur,tek sigara iyi ama ya kazara aşarsam diye çok korkuyorum bazı günler de...

Ve siyam seni çok özledim ben de,benim için bir yazı yazman beni çok sevindirdi,ama aramıza giren yollar engel değil ve hiçbir zaman engel olamayacak biz bunu anlayalı çok oldu ;) Tekrar buluştuğumuz zamanlar da araya hiç zaman,mesafe girmemiş gibi kaldığımız yerden devam edebildiğimizi test ettik onayladık :) Bu arada teknolojiye de sonsuz saygımı sunmadan edemeyeceğim...

Bu bir kışa başlangıç yazısıydı,hüzünlüydü...Aslında hep bir hüzün vardı benim içimde,kış başlasa da bitse de...Hep birşeyler eksik sanki hayatımda.İlk babamın eksikliğini hissetmişim 1 yaşına kadar yani babam askerden gelene kadar,sonra yine babamın eksikliğini hissettim 9 yaşımdayken dedem ölünce anneannemde kalmama karar verildiği zaman...14ümde başlayan yatılı okul yılları 22 ye kadar devam ederken duyulan aile hasreti...Ve şimdi evimdeyim ailemle ama kız kardeşim başka bir şehirde bizi özlerken biz de onu özlüyoruz,evde beraberken sürekli didişmemize rağmen,daha giderken özlemeye başladım yine gözlerimden birkaç damla yaş süzüldü...Özledim bile cadımı...Ve uzaklarda ki dostlarım,onlarda kardeşim gibiler zaten...

Hep eksik işte hayatım da birileri hep çok uzaklarda benden...

3 yorum:

kelebekmisali dedi ki...

uzaklarda seni düşünen özleyen birinin olduğunu bilmek ne güzel...

yine kış mevsimi gelio yine bunaltıcı ve kara bulutlu havalar başlıyor.bu kış bunalımlı geçmese bari.

3 ay sonra tam bir yıl olacak seni görmeyeli.buluşunca önce bi sarılcaz sıkı sıkı sonra sanki hergün birlikteymişiz devam edeceğiz..öyle olmuştu dimi:)

hem belli mi olur belki bu sene yeni yıla yine birlikte gireriz...:)

eflâtun dedi ki...

benim kış bunalımımda hiç çekilmez dimi ama siz çekerdiniz be :) söylensemde,küfür etsemde,bağırsamda :)

benim bir fikrim var görüşmemizin yıl dönümünü görüşerek kutlayalım.
hoş olmazmı???

kelebekmisali dedi ki...

harika bi fikir..:)plan işini bana bırakın:)