18.10.08

LâL

hiç konuşmuyorum...
susuyorum...
susuyorum...
susuyorum...
haykırışlarım içimde yankılanıyor...
sesim çıkmıyor...
susuyorum...
sonra birden bire;
bağırmaya başlıyorum...
bağırıyorum...
anlamsızca sesler yankılanıyor her yerde
-ve beynimin içinde-
bağırmanın anlamsız olduğunu anımsıyorum...
pişman oluyorum...
ağlıyorum...
susuyorum...
hıçkıramıyorum bile...
bağırdığıma pişman olduğum için...
bağırdığıma ağlıyorum...
pişman olduğuma ağlıyorum...
susuyorum...
hiç sesim çıkmıyor yine...
kendime kızıyorum...
kızdığım için ağlıyorum...
kızdığım için susuyorum...
pişman olmamak için ;
susuyorum...
hiç ama hiç konuşmuyorum...
hiç bağırmıyorum...
ağlıyorum...
ağlarken susuyorum...
ağlarken bir sigara yakıyorum...
dumanı içime çekiyorum
taa en derinlere kadar...
zayıfmışım ben;
duman bana bunu hatırlatıyor...
yine
kızıyorum kendime...
kızdıkça ağlıyorum...
ağladıkça susuyorum...



2 yorum:

Adsız dedi ki...

tebrikler güzel...
www.celalyildiz.com

LâL dedi ki...

teşekkür ederim...