13.10.08

neden yalnızmışım???

neden yalnızsın?
son günlerde en çok duyduğum sorulardan birisi bu...
ve bu sorudan hiç hoşlanmıyorum!yalnız olmam neden bu kadar garip geliyor insanlara onu da anlamıyorum.ve şununla falan tanıştıralım diyenlere bir tokat patlatmak geliyor içimden!kendimi zor tutuyorum!size ne kardeşim ya!bulaşmayın!bırakın kendi halime beni!!!
ne yani mutlaka bi sevgili mi olmalı hayatımda?gerçi bundan önce sorulması gereken soru,ben kendime ait bir hayatım varmı ki olmayan hayatıma nasıl bir başkasının girmesine izin verebilirim???şahsen bu yıl aşktan,sevgiliden falan çok daha önemli meselelerim var benim.çok çalışmam gerekli sadece kendim için!planlarımı 2 kişilik yapacak bir konumda değilim.önce kendi hayatımı yoluna sokucam-bakınız hayatımı yoluna koyma çalışmaları 1,2,3-
zaten son günlerde kuzenime yaptığım asistanlık,ve sürekli çalan telefonum sebebiyle ara veremediğim sosyal hayatım sebebiyle kpss çalışmalarım yavaşladı hatta durdu bile denebilir...
dış etkenlerde hep beni etkiler zaten,annem de bi kursa gitmeye başladı bugün itibariyle ve bu sebeple evde ev işlerine yardım etmem de gerekecek...e hayırlısı bakalım hakkımda,ne denli mükkemmel bi insan olabilirim?sınırları zorluyorum son günlerde!!!
ve yalnız olmak tercihim!!!merak edenlere duyuruyorum zaten sürekli!!!

5 yorum:

diamandi dedi ki...

aa niye yalnızsın sen ya :PPP şaka şaka....
tek olmak gibisi varmı demek isterdim ama zrolukları yanında zevkli bşey... denenesi...

eflâtun dedi ki...

deniyorum :) bakalım başarabilecekmiyim ;)

diamandi dedi ki...

hadi bakalım :) kolay denemeler o zaman :D
yalnızlık paylaşılmaz ne de olsa :p

eflâtun dedi ki...

hahahah :D
deniyorum bakalım,kendimi daha ne kadar zorlayabilirim,görücez artık ;)

duygusalboşluk dedi ki...

:)) nereye kadar dayanabiliceksin bakalım malum senin bünye alışık değil ya pek yalnızlığa o açıdan muhaahaa :))