16.10.08

neden?

neden hayat istediğimiz gibi gitmez ki her zaman.planlar yaparız,kararlar alırız ama birden birşeyler olur ve hooppp ters köşe herşey.olmasını istediğimiz gibi olmaz.kaçarken bazı şeylerden yakalanırız olur olmaz zamanlarda.ve yakalanmak isterken yanımızdan geçip gider öylece...neden diye başlayan sorular hep aklımızda.neden kaçarken yakalandım?neden bu kadar yanlış bir zamanda?neden bu kadar zor şartlar varken?neden olmayacağını bilirken?neden engel olamayız kendimize?neden planlarımız tamı tamına uygulayamayız?neden hep dış etkenler engeller birşeyleri?ve neden hep neden demek zorunda kalırız???
düşünüyorum,düşünüyorum cevapları bulamıyorum :( düşünmek istemiyorum,aklımdan uçsun gitsin tüm sorular istiyorum,yapamıyorum.olmuyor.ve ben hiçbirşey yapamıyorum.aklımda öylece bir sürü soru...
ezbere yaşayamıyorum bu aralar hayatı...
bildiğim gibi değil sanki hiçbirşey...
belki de ben yanlış biliyorum birşeyleri ya da herşeyi...
olması gerekenlerle,olmasını istediklerim öyle farklı ki birbirinden...
mantığımla savaşıyorum bugünlerde...
ve yine de biliyorum ki mantığım galip gelecek bu savaştan...
tüm sorulara gayet mantıklı ( gerçek yanıtlar olmasa da) cevaplar bulucam kendimce...
geçicek hepsi diye umuyorum...
ama ne zaman biticek bu kendimle savaşlarım onu bilmiyorum...

Hiç yorum yok: