15.10.08

rejimin 2.günü!!!

ya dün ne güzeldi,az yedim falan akşam yemeğimi 6da yedim.sonra gece hiçbirşey yemedim.bugünde aynen,gündüz az yedim-sağlıklı besinlerdi hepsi(simit hariç:)- taa annem saat 6'dan sonra börek yapıncaya dek...mutfağa gidiyorum geliyorum yiyorum...
yarın gene düşünmeye başlarım artık,yürüsemmi,koşsammı,zıplasammı die???
ühüüüüü

3 yorum:

Zeugma dedi ki...

Mutsuz bir zayıf olmaktansa mutlu bir şişman olmak her zaman daha iyidir :PpP
Şaka bi yana.Rejim yapmak 3 beyazı kesip spor yapmak ve bu yolda istikrar göstermektir.
Hem sigara bırakmak hem rejime başlamak gerçekten zoru başarmaktır.
Kanımca her ikisi de kendi alanında dünyanın en zor işidir.
Bunlardan birini başarmak bile en büyük zaferi kazanmak gibidir.
Bir de ikisi birden olursa...Uff..tadından yenmez..
Çıktığın bu yolda istikrar ve başarılar diliyorum canım : )
Sevgilerimle..

eflâtun dedi ki...

:) teşekkür ederimm...
başarıcam sanırım yani en azından bugün rejim açısından iyiydi,sigara açısından kötü...spor yapma fikri de hep aklımda ama uygulamadan sıfır veriyorum kendime,bi kez azimle sabah kalktım gittim stada koştum falan,ertesi sabah bi gittim 19 mayıs için provalar başlamış,işte o sabah orda spor hayatım bitti :)
ama yine de azimliyim hem kilo almıcam,hem sigara sorununu kökten çözücem,sigara içen arkadaşlarımla görüşmeme kararı alsam bide iyi olcak sanırım ;)

Üfürükten Prenses dedi ki...

bende aynı senin gibiyim..
karşıma sürekli sigara börekleri,yaş pastalar falan çıkıyor..
hepsi rejime mi denk geliyor yahu..
ağlamak istiyorum..