4.10.08

SI-KI-LI-YO-RUM

Bazen sıkılır insan.Sebepsiz yere ya da birçok sebep olduğu için...Benim sebebim sonbahar depresyonu gibi bişey sanırım,sevmediğim havalar,sevmediğim hüzünlü bir ortam,sevmediğim renkler,bide üstüne çok uzun zamandır tutmayan migrenimin tutması...Yeni bir eğitim-öğretim yılı başlangıcı ve çok çalışmak zorunda olduğumu bilmek...Hayatımın korkarım ama en önemli olan ve kayda geçecek yıllarından birini yaşıyorum.Pamuk ipliği misali sınavlara bağlanan hayat kurma mücadelemizde,savaşa hazırlanmam ve ipleri sıkı tutmam şart...Ve benim için zor zamanlar başlıyor...Kendime bir program yaptım ve pazartesi çalışmaya başlamam lazım...Gerçi nerden başlasam karar veremedim,sözel dersler iyi hoş da matematikle ne yaparım bunca yıl sonra ben ya...Offf.offf...
Aslında bugün sıkılma sebebim kpss falan değil,matematikte derdim değil,bi şekilde halledilebilecek bir durum kendileri,öyleyse ben neden sıkılıyorum???Bilmiyorum!!!
Zaten sinir bozucu yanı da bu...Canım sıkılıyor ve özel bir sebebi yok,ben sebepler arıyorum,üretmeye çalışıyorum hatta ama yok işte...
ve hâlâ sıkılıyorum :'(

1 yorum:

kelebekmisali dedi ki...

sebebi biliyorum ben tatlım.. beni özledin o yüzden sıkılıosun:)biraz daha sabredelim seneye nasıl olsa birlikteyiz:)