28.11.08

acaba ?

dün geceki pişmanlıkla,bloga yazdıktan sonra zaten benim çizmiş olduğum resimlerin,çimlerinide yaptım yeşil yeşil...
bizim cedric in okul çantasını falan hazırladım...
sonra biraz huzura ererek uyudum.

sabah cedric okula falan gitmiş,ben uyuyodum tabii duymadım...
ve melek gibi bi kız ve abla olarak uyandım bu sabah :)
anneme yardım ettim,yani o söylemeden ev işi falan yaptım,
sonra cedric öğlene geldi,sevdiği sandviçten yaptım yanına ayran falan...
ablacım çıkışta beni almaya gelir misin dedi-çocuklar çabucak affedebiliyo- bende bilmem uyarsa gelirim dedim.
velhasıl tabii ki gittim (-:
sonra birlikte markete gittik bir sürü çikolata falan aldık,sıcağından,soğuğundan,bademlisinden,fındıklısından :)
sonra evimize geldik,yedik içtik falan :)
öyle güzeldi yani...
ve ben onu çok seviyorum yaaa...
özellikle bazen şaşırıp abla yerine anne dediği zaman :)

haa bide okul çantasını taşıdım ve omuzum şişti...ay bu çocuk normalde nasıl taşıyo o çantayı anlamadım ki,mübarek eşşek ölüsü gibi ağır wallahi,kızancık kambur olcak bee,sevmedim ben bu işi :) eserse her gün gider alırım vallahi okuldan,o çanta taşınmaz öyle yazıktır,günahtır...
****************
bide bide benim aklımda bi acabalı soru var,
cevabı bilen varsa heyecanla bekliyorum :)

ACABA YEMEĞE BESMELESİZ BAŞLAYANLAR MI ŞİŞMAN OLUYORLAR???

p.s.ben çok yediğimde annemin kurduğu genel bir cümle -"besmelesizmi başlıyosun da doymuyosun"- üzerine aklıma takılmış bir sorudur,özel bir sebebi yok.ayrıca kilo almayan bi bünyeye sahip olup,incecik bi kızım ben :)




5 yorum:

-mka- dedi ki...

"Bismillâh her hayrın başıdır. Biz dahi başta ona başlarız. Bil ey nefsim! Şu mübârek kelime, İslâm nişanı olduğu gibi, bütün mevcudâtın lisân-ı haliyle vird-i zebânıdır.."

Besmele ile kilo almak arasında bir bağ olduğunu sanmıyorum ama, besmele ile başlamak yemeğe; içindeki canavarın yemeğine ortak olmasına engel olur diye düşünüyorum.. :)

-mka-

kırmızılı dedi ki...

benim içimde yemek yiyen canavar yok ya :) misal bugün en son sabah kahvaltı yaptım,hala bişey yemiş değilim...
o düşünce şöyle oluştu bende,hani besmele çekmeyen insan doymazmış ya-annemin dediğine göre-,doymadığı için çok yiyip şişmanlıyo olabilir diye düşündüm (:

-mka- dedi ki...

Analitik düşünmüşsün; ama varsayımın doğru ise geçerlidir bu. :)

Gerçi anneler yalan söylemez, o zaman doğrudur. Sen besmelesiz iş yapma..

-mka-

LoLa dedi ki...

kilo almadığın için çok şanslısın kardeşinin ağlamasına da üzüldüm ben o vicdan azabıyla bir hafta kölesi olurdum onun, çocuklar hiç ağlatılır mı :(

kırmızılı dedi ki...

ya bende anlamadım nasıl başardığımı :( hani normalde bazen kavga ederiz falanda böyle boş yere ağlatmam aslında,aşığım zaten ben ona,bitanem o benim :) çok şükür normal ilişkimize geri döndük,bi daha ağlatmam sanırım,içimdeki canavarı kovdum:)