20.11.08

artık özgürümmmm :)





blog adresimi değiştirdim.çünkü ilk açtığımda böyle yeni heves bazı insanlara adresimi vermiştim...okuyorlarmı okumuyorlarmı bilmiyorum...ama rahat yazamıyorum!

ya okursalar diye.hani kimseden gizlim saklım varmı?

e doğal olarak herkese herşeyi anlatmıyorum birçok insan gibi.

e rahat olamayınca yazdığımdanda bişe anlamıyorum :D

neyse artık okumaması gereken insanlar okuyamayacak :p

heheheh

özgürümmm

ben özgürüüümm

sadecee özgürüümmm

:)


neyse efendim ben dün edirneye gittim,gece arkadaşımla onların her gece takıldıkları bara gittik.

canlı müzik yapıyo 2 eleman baya da güzel söylüyodular,beğendim yani.biz üst katta balkon gibi bi kısımda oturuyoz,elemanlar aşağıda çalıyo falan.neyse bunlar baya bi slow şarkılar falan çaldılar,biz iki aşk acısı çekmeye meraklı insan yukarda içiyoz kendi çapımızda,dertleşiyoz.

neyse biz dertleştik dertleştik,böyle şarkılara eşlik ettik falan.bunlar bi ara böyle oynak oynak şarkılar çaldılar,bende has trakyalı bi şahıs olarak oturduğum yerde oynamaya başladım,zaten kafam hep kıyak :p velhasıl tepeye neden baktığını anlamadığım gitarda çalan solist arkadaş beni gördü yukarda,bıraktı şarkıyı ooo diyo bazılarımız çok eğleniyo,oynuyo falan.döndüm bi gülücük attım bende oturduğum yerde kıvırtmaya devam ettim :D

sonra bunlar ara verdi ve aklıma gelen başıma geldi :)

yani solist arkadaş adı hakan mış bizim masaya geldi :D

oturabilirmiyim dedi hay hay dedim.uzattı elini ben hakan dedi,bende ben de kırmızılı dedim,aaa dedi bu ismi liseden beri duymamıştım.aa dedim en azından duymuşsun daha önce,insanlar genelde ilk kez duyuyo oluyo :p

sonra arkadşmla falan tanıştı.muhabbete girdik adam direk oturdu masaya adam dediğimde gerçi nerden baksan 28 vardır.edebiyat okuyomuş 3.sınıfta bırakmış.şimdi müzik öğretmenliği okuyomuş.bizde deyince ingilizce öğretmeni olucaz diye.aaa dedi ne güzel meslektaşız.

bende ama biz atanıyoz,siz atanamıyosunuz dedim,güldüm bide :p

sora öle biraz daha konuştuk falan bunun kemancı partneri geldi,hadi diyo eleman aşağı inelim programa devam edicez,yok ya diyo boşver burda çal :)

o da başladı bize keman çalmaya.

hahahha

aq sevgilim olsa olmaz öyle bi ortam,masada mumlar tepemizde kemancı falan.

ahhh...ahhh...

içim eridi yaaa...yeni tanıdığım insanlarla romantik ortam falan garip oluyomuşşş....

sonracığıma daha ne dedi.

daha önce hiç böyle bi müzisyen masanıza geldimi dedi.ilginç olmalı.

puhahah.

bende eski tecrübelerime dayanaraktaann.

walla dedim ilk değil,benim için hava hoş :)

şaşırdı garibim yine.hadi ya falan filan...

öle biraz daha konuştu.yine bekleriz dedi.ay dedim ben gelemem misafirim burda.

ama gelirsem sözz...

sonra bunların patron çağırdı aşağıdan hadi leen gelin çalın misali.

gitti hakancığım...ingilizce şarkı bölümü yaptı kendisi:p güldük baya bi :D

sonra saat gecenin bi yarısını geçtiğinden kalktık gittik,bitmesini beklesek iyice bulaşık bi durum oluşacaktı...kalktık,kaçtık.hakancım şarkıyı kesip bize iyi geceler diledi :)

sonra 1saat yağmur altında en yakın arkadaşımla yürüyerek eve gittik...

özetle güzel bi geceydi,hatta uzun zamandan beri yaşadığım en güzel geceydi.

yanlış anlaşılmasın hakanla ilgisi yok :p

yoksa eski popüler günlerimi hiç özlemedim ben,bu küçük boktan şehirde evde oturmayı çok seviyorum!!!

ve bu gece evde küçük odamda oturuyom!!!

ağlasam mı?

ağlamasam mı?


Hiç yorum yok: