23.11.08

ben kimim ki ???



annemle babamın en büyük çocuğuyum...
aslında babamın kızıyım...
annemle ilişkimiz daha bi kanka modunda...
annem bana arkadaşıymışım gibi davranıyor,ki bende ona.zaten çoğu zaman ismiyle hitap ediyorum daha doğrusu ismine -cim ekliyorum,annecim derken anne yerine ismi koyuverin işte :p
kız kardeşimin aslında ablasıyım doğal olarak,ama bazen abisi gibi davranabiliyorum.
böyle olur olmaz karışıyom falan,bak bacaklarını kırarım moduna giriyorum.kendim onun yaşındayken mükemmeldim ya o sebeplen :p
erkek kardeşimin annesi gibiyim,aradaki yaş farkından dolayı...zaten 4 yaşına kadar bana da anne diyodu.normal çocuklar bişey olunca anneeee diye bağırır falan ya,bizim ki ablaaaa diye bağırıyor.bişey isterken benden ister,banyo edilcekse ben ettircem,ben beslicem,ben omlet yapıcam,ben sandviç yapıcam....bla bla bla.
anneannem torunu değilde kızıymışım gibi davranıyo...sanırım 6 yıl onla kaldığım için :)
normalde torunlarına laf söylemez falan gücenmesinler diye...ama biz çok fazla birlikte yaşadık ya,bana trip atar falan bende çekerim :)
ben aslında son sınıf öğrencisiyim...
ama öğretmenlikte yaptım 1,5 yıl...
bu şehirdeki herkes beni ingilizce öğretmeni sanıyo...
ama özümde öğrencilikte var...
pufffffffff.
kimlik bunalımı yaşıycam aq artık ben yaaaaaaaaaaaa!!!
bu nasıl manyak bi yaşam biçimi anlamıyorum ki!
annemin de kızı,kardeşlerimin ablası,anneannemin torunu ve sadece öğrenci olmak istiyorum!
öğretmen kimliğimi çöpe atmak istiyorum!
acımasızca yapıştı üstüme zaten...
demek ki neymiş 1,5 yılda 5 farklı yerde çalışmayacakmışsın...
sonra zaten çokta büyük olmayan bu şehirdeki insanların yarısından çoğu senin öğretmen olduğunu öğreniyormuş...
çarşıya şortla,ipli badiyle çıkınca bi öğretmen böyle giyinmemeli dercesine eleştiren gözlerle mal mal bakıyorlarmış...
sen aq neden çalıştım ki deyip küfredebiliyomuşsun içinden....
***********************
o değilde benim ders çalışmam lazım!
bi sürü dersim,2 tane stajım,her hafta mecburi il merkezine gidişlerim,kpss,arkadaşlarım,kuzenimin zırt pırt iş yerine yardıma çağırmaları,annemin sürekli oraya buraya yanında çanta gibi taşıması,kardeşimin şımarıklıkları,odamızdaki tv nin bütün gün açık olması,hergün beni arayan aslında çok sevdiğim arkadaşlarım,nette aşırı takılmam...
puffffffffff.
dışardan biride beni aylak sanır...
zaten bi kendime vakit ayıramıyorum bu aralar...
ne ders çalışabiliyorum,ne kpss....
naptığımıda bilmiyorum ki...
hep takılmaca...
gezmece...
tozmaca...
saçmalamaca...
aklımı başıma toplamam lazım en yakın zamanda...
ve saat 3,sabah geleneksel pazar kahvaltısı için 9 da uyanmam lazım...
ben hala msn lerde geyik yapayım,post falan yazayım.
that's all!
p.s.:resimdeki köpeğimiz!alakası yok ama koyasım geldi :)
ondan bahsetmedim bari resmi olsn ;)






1 yorum:

Wampire Lestat dedi ki...

memnun oldum.ben de lestat.