3.11.08

bendeki şans ters köşe olmuşş


sabahın erken saatlerinde bi güzel uyanmışım,yani erken uyanmak güzeldi de aynaya bakınca çok berbat gördüm kendimi,velhasıl kalktım saçımı başımı yaptım bi güzel,sonra makyaj falan yaptım,sarışın olmanın zararları makyajsızken böle ruh gibi oluyom suratım,allığımı rujumu neyim sördüm,siyah göz kalemi çektim gözümün altına daha bi mavi görünsün diye,çıkıcam arkadaşlarımla buluşçam diye düşünüyorum tabi,giyindim süslendim ben sonra aklıma birilerini aramak geldi.önce birini aradım bayanın çıkışta özel ders verdiği öğrencisi gelicekmişş....fosss çıktı yani.sonra bi diğerini aradım o şahsında semineri varmış oraya gidicekmiş 2.fossss.sonra dersanede çalışan bi tanecik arkadaşım kaldı arayabileceğim hani pazartesi ya bugün dersaneler tatil ya velhasıl 2.mesleği kuaförlük olan şahsiyetinde müşteri varmış dükkanda saçmı boyuyomuş kesiyomuymuş sonra da özel dersi varmış oraya gidicekmişş..o da bi güzel fosssssladııı....ben dellendim tabe,böle bi sinirlerim alt üst oldu gene...zaten canım ne zaman dışarlara çıkmayı çok istese hep böyle oluyo :( nasıl bi bahtsızlık örneğidir anlamış değilim henüz...allahtan annem hadi madem gel biraz dolaşalım falan dedi de çıktık evden dışarı,teyzemin iş yerine gittik öyle takıldık azıcık geldik eve ama tesadüfler bilem olmadı bugün,çekim yasasına küfrettim ya dün ondan sanırım :D gayet boktan bi gündü işte,eve gelince de kardeşimin hayat bilgisi performans ödevini yaptım :D:D vakit geçti ii oldu... iyi ki anam doğurmuş walla yoksa çatlardık evde sıkıntıdan biz :D
iyi ki doğurmuş dedim de ne depresyonlara girmiştim ya annemin hamile olduğunu öğrendiğim zaman ben.istemem o çocuğuu aldırıınn diye az ağlamamıştım psikoloğa falan götürmüşlerdi beni.hehehhehe.hoş öğrendiğimde annem 5.aya girmişti hani kendimi parçalasam alınmazdı o çocuk :D zavallı annecim yaa ne çektirdim kadına,bide yatılı okuldayım ağlayıp zırlayıp duruyom anacığımın karnı burnunda 2saat yol geliyo beni sakinleştirmek için okula kadar haftaiçi,ben zaten her haftasonu eve geliyodum...annem 9.aydayken anca alışmıştım kardeş fikrine,kucağıma alınca doğduğunda unuttum hepsini istemediğimi falan...en çok ben seviyom belki de şimdi...hiç kıyamıyorum,her dediğini yapmak istiyorum,onla vakit geçirmeyi çok seviyorum...iyi ki var küçük bi kardeşim (: küçükken yani o 2-3 yaşlarındayken sokağa falan çıkınca beraber bana anne deyip dururdu :D millette bakardı böle mal mal,çok gülüyodum :D
oyyy oyyy eski zamanlar yaşlandımmı ne ?

Hiç yorum yok: