5.11.08

candy olamıyommmm





yaaaaaa
bende bölee sarışınım
benimde gözlerim maviiiiii
bende iyiyiiimmmm
ama nerde benim sarışın mavi gözlü prensimmmmmmmm???????
ühüüüüüü
neden yok yaaaaa :( :( :(
gerçi candy le aramızda bi fark var
onun saçları dalga dalga
benimkilerse dümdüz
-ki bazen beni yüzyıllardır tanıyan insanlar bile fönlü sanıyorlar-
gencim,güzelim,sarışınım...ama nedense hep karşıma çıkan tipler esmer oluyo :S
sanırım sarışın kızlar uğruna terkeden erkekler hep esmerrrr :D
genel bi yargı varya sarışın bi hatun uğruna terkedildim die falan.
benimde bi erkek arkadaşm vardı geçen sene,benden sonra gitti kızıl saçlı dana gibi hatunla evlendi,görünce resimleri falan sinirlerim zıp zıp zıplamıştı :D bide üstüne face ten mesaj atmıştım benden sonra bunu mu buldun diye :D nasıl bi kırık anıma geldiyse artık,bilemedim şimdi :D
nerden aklıma geldi peki bu şimdi diyecek olursakk,az evvel bi arkadaşımın taa üniversite yıllarında-yaklaşık 2yıl önce:p- aşık olduğu odunun facebookta nişanlısıyla fotolarını görünce!!!
hatun bi kere kesin yaşça büyük minimum 4 yaş diyorum ben fazlası olabilir,kızıll!!!! ve dana gibii ay bide güzel bişey olsa içim gam yemezdi ya en fenasıda o benim ex'in evlendiği kıza benziyor resmen yaa!!!!!!!!bi sinir oldum gene yaaa.nasıl hak nasıl adalet bu! anlamış değilim bu dünya düzenini ben...
bu aralar zaten erkeklerle ilgili hep böle sinir bozucu haberler geliyo,gıcık olmaya başladım hepsine!!!
ay bendemi hatta bizdemi bi bahtsızlık var yoksa herkesin aşk hayatı böyle boktan mı,hatta daha önce girmiş olanlar boktan insanlarmı??? yaw mutlu aşk yokmu ki!!!
kimse diyemicekmi ayy şekerim biz 8 yıldır beraberiz pek mesuduz!!!çok uyumluyuz!hiç kavga etmiyoz!hiç ayrılmadık!ara bile vermedik!!! vaysss vayysss desem bende...
ama yok yani yookkk...aradım taradım öyle bi ilişki göremedim yakın çevremde ben şahsen...
gerçi annesiyle babası tanıştıktan 1 ay sonra nişanlanıp,nişanlandıktan 1ay sonra evlenip,evlendikten sonraki 1 ay içinde bana hamile kalıp,işte 9ay kadar sonra da doğmuşum zaten.öle hızlıymışlar pek bizimkiler.sanırım bende öyle olcam böyle giderse :D zaten annem gibi kararsızım,hala kendide şaşırıyo babanla evlenmeye nasıl hemen karar verdim diye :D annemin veripte tek değiştiremediği karar sanırım babamla evlenmek,gerçi uzun süre nişanlı kalsaymış babamla da evlenmiş öyle diyo :D annemin çok fena bi huyu vardır aldığı herşeyi mutlaka değiştirir,bi kazak alır eve gelir beğenmez gider değiştirir,efendime söyleyim koltuk takımı alırız eve gelirler kurarlar falan bakar bakar beğenmez,gider ay bunu daha çok beğenmiştim der değiştirir falan filan...özetlemek gerekirse değiştirmediği bi babam var bi de biz çocukları sanırım :D:D:D
bu arada düşündümde annemde esmer benim yaw...babam sarışın,mavi gözlü maşallahı var ingiliz jönleri gibi :) sanırım içimdeki sarışın,mavi gözlü ve yakışıklı erkek aşkı babamdan kaynaklanıyor olabilir..
öyle işteee geçen hafta gittiğim falcının dediği çıksa bari yılbaşına kadar hem sarışın,hem mavi gözlü,hem trakyalı hemde işi gücü olan ama askerliğini yapmamış olan-ki onu da kısa dönem yapıcakmış,kabulümdür- o şahısla tanışsam da azıcık hayatıma renk gelse,sarı ve mavi gibi :D

9 yorum:

kelebekmisali dedi ki...

son bikaç gündür arka arkaya havadisler alıyorum. hepsinde de bizim esas oğlanlar ve yanlarında başka başka kızlar.. bu modeller böyle sanırım ben artık sevgiliden mevgiliden umudu kestim

LâL dedi ki...

:D he walla bendee.yalnız gelmedim ama yalnız gidicem sanırım :)

diamandi dedi ki...

:))) belki valide hanım yapmıştır değiştirme işini de hastanede :)) siz daha bebecikken :) oraları bilemiyosun.. kesin hükümler varme :)) ay ben bunu beğenmöedim bana başka verin olabilir :P bizim ailede hep dönen geyiktir :))

LâL dedi ki...

puhaha :) bende düşünmedim değil ama öncelikle çok güzel bi bebekmişim,biblo gibim :)
bide şöle bi durum söz konusu o zamanki evimiz hastanenin hemen arkası ama ben nasıl bi gelmek istediysem dünyaya,annemi hastanaye kadar götürememişler,hem ebe,hem doktor,hemde hemşire bizim eve gelmiş :D o sebeplen bi değişim söz konusu olamaz :)

diamandi dedi ki...

oo eve doğum servisi ha buda güzelmiş :)))

LâL dedi ki...

he walla burjuva olcaam daa o zamndan belliymiş (:

diamandi dedi ki...

:)) sorma ya :) burjuva gibi gelmişin mekana :))

fakeangel dedi ki...

kimden ayrildiysam evlenir :p
sen da aynisin sanirim ahah..
bu arada, ulke olarak sanssisiz.. yani sarisin mavi gozlu erkek populasyonumuz cok az..
danimarkaya fln gidebilirsin aslinda, kuzey avrupa taraflarina :)

LâL dedi ki...

aslnda bizim burda var ama bi çoğuyla akrabayz :D
walla benden adam oluyo allahın odunları başkasına yarıyo:)
sen al kalası uğraş didin çabala kes biç adam et...sonra da sefasını başkası sürsün.ahh.ahh...
olcak iş değil ama neyleyim bilemedim...