11.11.08

deliriceemm





allaaamm nasıl bi şans bu böyle,ne şansı yaaa,şans falan yok gibi geliyo bana....

herşey bok gibi tek kelimeyle!

iş,eğitim,aşk,cart curt,falan filan.

ya bişe bilemi düzgün olamazki!

anlamıyorum!

anlayamıyorum!!!

sinir oluyorum sadece...

zaten iyice sulugöz zırtlak bişey oldum.

moralim bozuluyo ağlıyom.

sinir oluyom ağlıyom.

üzülüyom ağlıyom.

birine kızıyom ağlıyom.

üşüyom ağlıyom.

aşk filmi izliyom ağlıyom.

kitap okuyom ağlıyom.

ayyyy

doktora gitsem direk depresyon teşhisi koyucak vericek anti depresanları malak gibi uyuycam sonra.

ama anti depresan istemiyorum.

gerçi anti sulugöz diye bi ilaç falan varsa ondan alabilirim...

offfffffffffff

:(

4 yorum:

Dilek Isabelle dedi ki...

acini cok iyi anliyorum... ayni gemideyiz... :o/ ne yapacazzz yaa iyi olmak icin :(:(

LâL dedi ki...

herşey aynı anda boktan ya.bari teker teker gelseydiler...

mca dedi ki...

bazen dibe vurmak gereklidir..
vurabildiğin kadar dibe vurmayı dene bence

LâL dedi ki...

inşallah daha da dibi yoktur...
zaten ayarlarım bozuk bide bunalıma girersem iyice fena olucak durum :(