1.11.08

dönüşten sahneler-1



bugün biraz hayata döndüm :)



kardeşimle dondurma yemeye gittik,drajeli dondurma yedik süperdi walla çokta özlemişiz,yazdan beri falan yememiştim sanırım.sonra badminton seti aldık,salonda oynadık :D annem biraz kızdı ama idare eder herhalde bi süre diye umuyorum,henüz bişeyleri kırmadık en azından :D

veeee kpss eğitim bilimleri kitaplarımı aldım sonunda,yarın itibariyle kısmetse çalışmaya başlıyorum :)

kardeşimin serzenişlerine son vermek için onla selenayı bile izledim!!!

anneme mutfakta baya yardım falan ettim,süper bi salata yaptım :)

kitap okudumm,film izledimm...
film çok iyiydii en azından ben çok beğendim.
dramatik filmleri zaten pek bi seviyorum.


güzel bi gündü sanırım ya...
köşedeki pişti durumu ve benim ordan sıvışıp kaçmam komediside dahil olmak üzere :p

bide yarın sabah köpeğimi alıp yürüyüşe çıkacak kadar erken kalkabilirsem aman yarabbim değmesinler keyfime :)

şimdi düşününce gene hayıflandım bak,deniz kıyısında bi şehirde yaşıyo olsaydım keşke...gerçi denize yine uzak sayılmam ama kış mevsiminde olduğumuz için şahsi araçlar hariç deniz kıyısına gitme ihtimalim yüzde pek az bi ihtimal...eskişehirdeyken bari porsuk vardı gidip oturuyoduk falan kıyısında su sudur hesabı :D burda bi parklardaki küçücük havuzlar var,onlarda benim suya hasretimi kesmiyolar maalesefff...neyse seneye inşallah atancam deniz kıyısında bi şehre :D neresi olursa artık,van denizi kıyıları olmasında :p

ama gerçekten iyiyim bugün :)

sanırım 8 yaşında küçük şeylerden mutlu olan küçük bi çocukla bütün bi günü geçirince,hayatın güzel olduğunu hatırladım,en basiti daha önce drajeli dondurma yerken hiç bu kadar gülümsememiştim ben :)
küçükk kardeşimi çoooooookkkkkkkk seviyorummmm :)










5 yorum:

MOR K-RINCA dedi ki...

Cedric de 8 yaşında:) ama benimki 21 inde:) yine de gülümsediğimiz anlar olmuyor değil, ben de seviyorum kardeşimi ya, her ne kadar çok sevdiğim kalemimi benden habersiz kız arkaşına yollamış olsa bile:)

LâL dedi ki...

:D benmki 1.sınıfta aşık olduğa kıza hediye aldırıyodu sürekli bana hehe.eskişhrdeykn arıyo sipariş veriyo bana abla bana spider man li pastel boya seti,öyküyede bebekli falan güzel bişey heheh :p
ayrıldılar allahtn bari küçük hanıma hediye derdinden kurtuldm :)
kıza pembe tüylü günlk bile aldık yaw!
ve son sözüm :)
23 yaşındaysanız ama 8 yaşında bir kardeşiniz varsa hayat çook eğlenceli :)
ve benim cedricim ne diyor :
8 yaşındaysanız ve size her istediğinizi alan bir ablanız varsa hayatt çoookkk güzel :D
:p:p:p

kelebekmisali dedi ki...

aramıza hoş geldin..yeniden hayata dönüşünü şenliklerle kutlamak istiyorum:)

diamandi dedi ki...

bazen yarenin senden yaşça çok küçük olası çok zevkli bişeyidr.. hayata bakışımızı değiştirirler.. bir an olsun bi kaç dakjikika uzaktan onlara bakmak ve syretmek bile ne kadar amaçsız oldugumuzu gösteriri... çok iyi etmişsin.. mutluluguna sevinenlar var ;)

LâL dedi ki...

bide ayarsız bi ruh halim olmasaydı daaha iyi olcaktı ama...
ikizler burcu olmanın zararları işte...