6.11.08

evlenmek gereekkkk (:


Durup durup anneme ben evlenmicem dememin sonucunu bugün aldım :D

Önce saçmalama başımızamı kalıcan diyerek başlayan dialog annemin dularına dönüştü :D

Allah tez zamanda bana bir yıldırım aşkı versinmiş,evlenmeye karar vereymişim :D:D:p

puahahhaha

pek güldüm kahkalarla anneme :)

Gelelim bana ayarları bozuk bir kişilik olarak evlilikle ilgili sık sık fikir değiştirebiliyorum...

Bazen ya şöyle adam gibi bi adam çıksa karşıma evlenirim diyorum.

Bazen de ya erkek milleti işte hepsi aynı ne evlenmesi evlenmem ben,uğraşamam elin adamıyla diyorum.Yani bu konuda pek kesin fikirlere sahip değilim henüz.

Lakin zaten hani şimdi evlenmeye karar versem nolcakki???

Evlenemem!!!

İşim gücüm yok.Kpss'ye bile girmemişim önümüzdeki haziran sonu ilk kez giricem.

Kim napsın beni ya :D

Sarı saçıma,mavi gözüme bakıp ben sana bakarım bolluk içinde yaşatırım,istediğin tüm çizmeleri ve ayakkabıları alırım,gezdiririm falan filan diyecek biri olursa e bi düşünürüm ben evlenmeyi tabii :D gerçi nerdeeee öylesi??? hani vardır da bana denk geleceğini sanmıyorum :D

Gerçi geçen gün anneme bu dahiyane fikrimi söyledim,çoook zengin bi koca bulcam,çalışmıcam evde oturucam dedim :D

Başladı gene çemkirmeye bunca sene bunun içinmi okutmuşlar beni,kendi paramı kendim kazanaymışımm.Erkek eline bakıcam diyemi yatılı okullarda okumuşumm.Falan filan vb.serzenişler.

Ayy dedim annecim heyecan yapma öyle bi damat adayı söz konusu değil :D

Hatta herhangi bi damat adayı bile söz konusu değil :) :) :)

Velhasıl ortada annemin duaları dışında fol yok yumurta yok hele hele damat adayı falan hiç yok :D

Sadece benim yaptığım geyikler var annemi kızdırmak amaçlı :)

Ve bunlara devam edicemmm.hihiihihii (:

Belli mi olur belki annemin duaları tutar.

Böyle sarışın,mavi gözlü,trakyalı bi damat adayı beni buluverir (:



11 yorum:

çiLekLisüt dedi ki...

Güzelim benimki Yunanistan göçmeni üstelik hem sarışın hem de renkli gözlü ama nişanlandığım halde muallakta kaldım :pPp demem o ki sen sen ol iyice olgunlaşıp durulmadan evlenmeye kalkma.

LâL dedi ki...

ya bende pek küçük sayılmam be :) 23 yaşındaym,hani gerçi evlencek yaşta göremiyorm tabi kendimide...ay gene kararsız kaldım,bilemedm :)
daha da evlenemem :D

osuruktanteyyare dedi ki...

tez zamanda zengininden birer koca bizlere amin :D

LâL dedi ki...

sübaneke amin :)

diamandi dedi ki...

tez zamanda inş :p

Üfürükten Prenses dedi ki...

ne istiyorsan "önce çağır isteklerini" felsefesine göre..bu post ile yeterince çağırmışsın damat adayını..

birkaç zaman sonra kapıda ellerinde çiçek ve tek taş bir yüzükle belirecektir inşallah:)

LoLa dedi ki...

istediğin gibi olsun inş.
evlilik hmm fena bişey değil yada bazen çok fena bişey.
kanıksadım galiba konuyla ilgili sölicek sözüm yok:)

babegazelle dedi ki...

hahahaha al işte aynı anne serzenişleri

LâL dedi ki...

benmki serzenişi aştı dualara başladı :)
yıldırım aşkıylan çarpılırsam anamdır sebebi bilene...

sendedik dedi ki...

merhaba benden bir abla tavsiyesi 30 yaşında evlen 1 tane de çocuk al . Sonra mutluluklar senin olsun ben 23 yaşında evlendim mutluyum ama şimdiki aklım olsa 30 yaşında evlenirdim onlar daha şanslı oluyorlar

Playboyz34 dedi ki...

En iyisi sen evlenme.Evlenipte napcan bu devirde hiç akıl kArı değil walla.Bu arada kişisel bloguma beklerim.Gelmeyenin kısmeti 160 boyunda 90 kilo siyah gözlü tek taşlı biri olsun emi :P