29.11.08

gizli gizli...





AĞLASAM GİZLİ GİZLİ,
GÖZYAŞLARIM SANA DEĞİLMİŞ GİBİ...


çok uzaklardasın şimdi...
sen soğuk bir ülkede,belkide karların üzerinde yürüyorsun gecenin bu saatinde...
belki alkol aldın-ki ben alkol kullanan erkekten nefret ederim aslında-,
belki yanında yabancı bir kız var...
belki evde uyuyorsun bugün çok çalışmış olmalısın,haftasonu tatil diye...
belki sende beni düşünüyorsun...
belki...
sende neden bu kadar uzakta olduğumu düşünüyorsun...
bu kadar uzaklığa dayanamam ben kaçarım senden,kendimi biliyorum :(
öyle korkak,öyle cesaretsiz,öyle dönek bi insan olurum :(
ama belki sen kaçmama izin vermezsin...
keşke kaçmama izin vermesen...
gerçi benim gibi ne istediğini bilmeyen bi insana nasıl davranılır,bende bilmiyorum...
düşünmek istemiyorum çoğu zaman,
Lâkin sürekli düşünüyorum...
nasıl ve ne kadar bi düşünme kapasitem var henüz çözebilmiş değilim
yakında
kendimi denek olarak tıp dünyasına armağan edicem!
neyse her zaman ki gibi konuyu saptırdım...
oysa ben seni ne kadar çok özlediğimi yazmak istemiştim.
bunu kendime itiraf etmekten korktuğumu...
ve yaza daha çok zaman olduğunu bilmeseydim keşke...
baharda olsaydık...
şimdi bi özlü söz yazardım alakalı aslında neyse yazayım
"kış geldiğine göre bahar yakındır"
bu bizim lisenin duvarında graffiti şeklinde yazılıydı,resim dersinde yapmıştı karşı sınıftakiler.
ve şimdi kış...
bunalımda olduğum aylar...
kasım,aralık,ocak,şubat...
üşüyorum.
seni düşünüyorum.
seni özlüyorum.
ve sen sorunca hayır özlemedim diyorum.
allaaamm nasıl çelişkili bi insanım ya böyle.
ne biçim bişeyim...
neden korkuyorum yaşamaktan?
neden hep olabilecekleri düşünüyorum,olanları farkına varamadan...
ve neden duygusuzmuş gibi davranıp,mantıklı kararlar alıp,mantıklı davranıp,,,
içten içe duygu fırtınaları yaşayıp,
yaşayamadığım,yaşamaktan korktuğum şeyler için üzülüyorum belki de ağlıyorum bazen...
bu duygusuz kızın ne kadar duygusal olduğunu bilen o kadar az kişi var hayatımda...
hiçbi erkek arkamdan duygusal bi kızdı demez :S
duygusuzdu derler :(
çok yakın bi arkadaşım var burda,erkektir kendisi ve duygusuz olduğumu iddaa ediyor,
aşık olamazmışım ben...
aşık olabilir miyim,o potansiyele sahipmiyim artık bilmiyorum...
çok ta umrumda değil zaten şu aralar...
derdim karlı bi ülkede dolaşmakta belki de başka kızlarla...
offff!!!
eğer başka bi kızla dolaşıyosan,geziyosan,tozuyosan,içiyosan falan inşallah ayağın kayarda karda buzda düşüverirsin!
sonrada yarın sabah gelip bana anlatırsın!!!
bende tripmaniaq moduna girerim,sen alttan alırsın,sen alttan aldıkça ben gülümserim,
sinirlerim yatışır...

bu gece ben seni çok özledim ve sana yarın bunu itiraf edicem,herşeyi göze alıp...

3 yorum:

EVREN dedi ki...

İtiraf ettin mi merak ettim.

kırmızılı dedi ki...

evet.ettim :)

kırmızılı dedi ki...

ve düşmemiş karda buzda :)
anlaşılan yanında gavur bi hatun da yokmuş :)