16.11.08

hayat boşşş



hayat boş eğlen coşşş...

cumartesi gecesi ve ben şahsen evde mal mal oturuyom...

hani evden çıksam napıcam o apayrı mesele.

bi cep bar var h.sonu diye canlı müzik vardır.küçücük bi yer zaten sigara dumanı falan bide camları kapamışlardır dışarı ses gitmesin diye.gitsem daha da daralcam.cafe ye gitsem o da gece vakti lüzumsuz bişey.aman sonuçta yapacak bişey yok işte.küçük şehirde yaşamanın zararları!

club bile yok yaaa!!!!

gerçi olsada 222 den,hayal kahvesinden falan sonra ben gene beğenmezdim burdakileri :p

o ayrı bi mesele.tabii bide eğlenmeyi bilen insanlar lazım.açıkçası burda öyle bi arkadaşım varmı emin değilim ben.sanırım yoktur :D hoş zaten ne kadar arkadaşım var o ayrı mesele.

amann yaa.msn de bile kimse yok doğru düzgün millet geziyo,tozuyo,eğleniyo...

ahh eskişehirr ahhh....

ahh kelebek misali arkadaşım ahhh...

nerde kaldı o hareketli yaşamımız bizim???

el cevap : eskişehirdee!!!

ne güzel gezerdik,tozardık,içerdik,dans ederdik,eğlenirdik,bazen ben sarhoş olurdum :p

siz daha bi eğlenirdiniz :D

falandı filandı.

hepsi geçmişte kaldı ama bu gece acaip club a gidip içip içip dans edesim geldi benim yaaa!!!

zaten bi garibim son günlerde...

böle bi boşvermecilik,bi takmamacılık,bi havailik,bi saçmalıklar...

oturup ders çalışsam ya!

kpss den 90 falan alırım belki :D direk eskişehire tayin isterim :p

gerçi sensiz eskişehirin tadı olurmu bilemiyorum...

ahhh...ahh...

gitsek adalarda otursak bi banka,sonra carpe diem e gitsek,sonra 222 ye,sonra hayal kahvesine vip girsek :p sora çıksak tantuni yesek,binsek trene istanbullara gitsek sabah boğaza nazır bi kahvaltı yapsak :)

ama işte şimdi yurdumun uzak şehirlerinde böyle anca hayal kurarız biz...

pufff....

depresyondayım!



3 yorum:

osuruktanteyyare dedi ki...

ay benmde bi içip dağıtasım vrki sorma
bende arkadaş sorunsalı yüzünden evdeyim işte pff

kelebekmisali dedi ki...

siyam bak yine depreştirdin beni...kendimi yaşlanmış gibi hissettim.bi gecede o kadar şeyi sıkıosa şimdi yap bakalım.olmaz artık.. hey gidi gençliğim heyy!
keşke yine birlikte olabilsek.. eğlensek,saçmalasak, birbirimize şeytani bakışlar yollayıp gülsek:)yan masalardan hatta garsondan bizim masaya içkiler gelse içip içip dans etsek:P

bu nasıl bir kader ya önce birleştirdi sonra ayırdı..

LâL dedi ki...

@ kelebek misali
walla ben böle kaderi bilmem ne edeyim walla!!!
kızım ben hala gencimde,burda bizim kafada kimseler yok...
unuttun galiba geliboluyu ordada eskişehirden pek fark yoktu :)
müüüm olan beraber olmak!

@ teyyare
walla burdakilerle ben anca cafeeye gidip çay içebiliyorum :)
yakında çaya bişeyler katıp öle dağıtıcam gündüz vakti o olcak :p