18.11.08

mala mal denmez-volume.2!

yok ya iyice ortaokul çocukları gibi davranmaya başladım,
bu kasabadan bozma trafik sorunu bile olan metropolümsü(!) yerde yaşamak bana yaramadı!
sanki 50 li yıllarda falan yaşıyom!
pufff..
bu yaştan sonra mal mal bakışmalar falan gerçi biz normalde konuşuyoduk ama ne hikmetse bu aralar hiç konuşçak ortam olmuyorrr!!!!
her gün de gidip kalem,uç,defter,kitap falan alamam ki!!!
offfffffffffff
saç-ma-lı-yo-rum-!!!

ayyy beni bu havalar mahvetti!!!
zaten en sevmediğim mevsim sonbahar,kasım da aşk başkadır gibi bişeyde yaşamadım hiç...
ya da yaşadıysamda sildim kayıtlardan hatırlamak istemiyorum
:pp

netsem,napsam...bilemedim ahh bilemedim...



2 yorum:

cekdar dedi ki...

ayık ol ucu taksitle al. günde bir tane bir tane.

kırmızılı dedi ki...

heheh.güzel fikir :)
hatta kalem elimde ya bi tane uç lazımdı diye gidiim ben her gün :D