17.11.08

mala mal denmez!

içten gelen bi hareketle,bi durak önce inilir minibüsten...
gece vakti karanlıkta saf saf yürürken karşıdan gelen kapşonlu biri iyi geceler diler ve mal mal bakılır!
arkaya dönüp tekrar bakınca mal mal bakmama anlam veremeyen şahsında arkasına dönüp tekrar baktığı görülür.
-aaa pardon tanıyamadım deyip gülünür ve iyi geceler dileyip rezilliğe gülerek eve gidilir...
ben şimdi rezilmi oldum,tınmamış havası vermem iyimi oldu ne oldu bilemedim.
pufffffff
o kadar hisset karşılaşıcaz diye karşılaşıncada tanıyama!
ne desem kendime bilemedim...

5 yorum:

e.d dedi ki...

: ) ciddi anlamda kopmak nedir bilir misin :)

kelebekmisali dedi ki...

istersin göremezsin olmadık zamanda karşından gelir tanımazsın:))
hayatın cilvesi...

LâL dedi ki...

ben böle hayatın,ve böyle miyop gözü bilmem napayım o zaman :p

LoLa dedi ki...

tüh :D
artık bir daha ki sefere
bol şans...

kırmızılı dedi ki...

kısmet diom artık ben :)