1.11.08

manik depresifcene

bişeyler yapmam lazım kendimle ilgili.
ben bu sıkılan kız değilim.
hele hele daralıp daralıp bunalıma girmeye çalışan-ki tam anlamıyla bunalıma bile giremiyorum- kız değilim.
ya ben yapmak istediklerim için vakit bulamazdım şimdi ise vakti ne yapacağımı bulamıyorum işin saçma yani günler beyhude geçiyor kayda değer hiçbirşey yapmıyorum.
çok sıradan herşey.
güneş doğuyo,ben uyanıyom,anneme yardım ediyom falan,bi başıma çarşıya gidiyom-annem hergün birşeyler aldırmak için gönderiyo,allah'tan ev yakın çarşılara- sonra dolaşıyom kpss kitabı gelmişmi diye soruyodum hep öğrendim ki gelmiş :) yarın alcam kendilerini sonra kırtasiyeye gitme sebebim de kalmıcak böylece...
kpss falan çalışmak istiyorum aslında,kitap okumak istiyorum...
odamın şeklini falan değiştirmek istiyorum.
geçen yıl başladığım ve yarım kalan siyah atkıma devam etmek istiyorum.
pc de kayıtlı duran 25 filmi izlemek istiyorum-tabii ki tek tek :p
rome dizisini-ki o da pc de baya bi yer kaplıyo-izlemek istiyorum...
küçük kardeşime ingilizce ve flüt çalmayı öğretmek istiyorum.
badminton dalgalarını alıp arka bahçede kardeşimle oynamak istiyorum.
köpeğimi alıp yürüyüşe çıkmak istiyorum.
sabahları erken kalkıp ebru şallı ile plates yapmak istiyorum.
..................
bu listeyi daha uzatabilirim ama çok baydım sanki...
velhasıl benim istediğim ve yapabileceğim bunca şey varken ben nedense hiçbirşey yapmıyorum.sadece düşünüyorum...ama icraat sıfır.tek icraatım öğlene kadar uyumak sonra kalkıp odamı toplamak-çok şükür bunu yapıyorum en azından hâlâ- sonra pc de takılmak falan filan.hatta sanırım evdeki vaktimin uyumadığım kısmının yüzde 80i falan pc de geçiyo...
annem haklı kardeşim de haklı...
pc bağımlısı olmuşum ben...
:'(

Hiç yorum yok: