29.11.08

mim ve garip


diamandi beni mimlemiş...ve adımı alenen yazmadığın için saol canım!!!
garip huylarım neymiş???
dün geceden beri düşünüyorum,hani bazı huylarım var tabii de garipmidir değilmidir emin olamıyorum :-)
neyse bi denerim,olduğu kadar artık...
-> gece yatmadan önce mutlaka odamı toplarım...insanların çoğu bunu sabah kalktıklarında yaptıkları için sanırım garip kategorisine giriyo :) neden bilmiyorum ama odam dağınık olduğu zaman,uyku tutmuyor.bende hergece herşeyi toplayıp öyle uyuyorum...

->oda dağınıkken kesinlikle ders çalışamıyorum.içim rahat etmiyo,gözüm takılıyo herşeye...bu sebeple ders çalışmadan önce de odamı toplarım...

-> odamı bu kadar toplamama rağmen asla dağınık biri değilim :)
ama odamı paylaştığım küçük cedric çookk dağınık.

-> başladığım bir kitabı ne kadar sıkıcı olursa olsun(orhan pamuk ve inci aral da dahil :) bitiririm,bitiremezsem eksiklik hissederim,kötü hissederim kendimi...

->ve yine çantamda her türlü lazım olacak şey bulunur,o yüzden sürekli kocaman çantalar kullanırım.makyaj malzemeleri,çakmak,yedek toka,yedek ped,ıslak mendil,selpak,kitap,not defteri,kalem,parfüm,deodorant,anahtar,cüzdan,bozuk para çantası,bikaç tane ruj,el kremi,törpü,tırnak makası,mp3,yedek pil,çakı...içlerinde en garibi bi kız için çakı sanırım ama gerçekten çok işe yarıyor zaman zaman :)

->kız kardeşim geldiği zaman çekinmeden bilgisayar için kavga edebilirim...-o derece bağlıyım kendisine,duygusal bi bağ bu yanlış anlaşılmasın-

->sigarayı bıraktım dediğim dönemlerde,biline ki paket almayı bırakmışımdır :)
->eve geç kaldığımda annem aramıyorsa,merak ederim,panik yapıp eve koşa koşa gelirim.aradığında ise biraz daha oyalanırım.-her halükarda annemle kavga ederiz-

->hiçkimsenin evinde uyuyamam.hatta evde de başka bi yatağa yatmak zorunda kaldığımda uyuyamam...sadece yatağımda uyuyabiliyorum.-gerçi bu pekte garip değildir-

->yanımda biri yatarken de uyuyamam,evlenince napıcam bakalım.

->ani tepkilerim vardır,birdenbire böyle bişey olur ürkerim falan o tiz sesimle bi çığlık atarım...

->yemek yemeyi unutabiliyorum...

->kitaplarımı özenle saklarım,hazineymiş gibi-ki benim için hazine değerinde hepsi-ve güvenmediğim kimseye vermem okumak için.

->yeni aldığım bi kitabı,kendim okumadan parasını vermiş olan babam da olsa,babama bile vermem okuması için :)

->tek başıma film izleyemem,zevk almam.

->erkeklerin bana sarılıp öpmesinden nefret ederim,hele ki kirli sakalları varsa daha bi gıcık olurum.çok gereksiz bi samimiyet gibi gelir.
->tek başıma kahvaltı yapamam,yemek yiyemem.(sanırım yemek yemeyi unutma sebebim bu)

->hoşlanmadığım insanlar hapşırdığımda "çok yaşa" dedikleri zaman,kazara " hep beraber" dersem,bi kahkaha atarım şaka yaptım "sende gör" derim,aslında şaka değil ciddiyimdir...
sanki hep beraber dediğimde hep beraber yaşıycakmışız gibi gelir...

->gök gürlediğinde içimden direk dua etmeye başlarım,çok korkarım,sanki dünyanın sonu gelmiş gibi.oysa bilimsel olarak gök gürültüsünün nasıl oluştuğunu biliyorum ben...

->otobüse bindiğimde direk eğer kaza yaparsak,kimler gelir hastaneye ziyaretime diye düşünürüm,acaba eski sevgililerim duyup ararmı falan diye.-kaza olsa da ölmem ben yani garanti:)-

->bir sürü küpe alırım,ama yüzde doksanını takmam,takmak isteyene de vermem,kulak memelerimde hassas zaten yara oluyor sonra :)

->alışverişe çıktığım zaman birşeyden bir tane alamam,özellikle ayakkabı alırken sürekli 2 çift birden alırım.çünkü kararsız kalırım,seçemem,bari ikisinide alayım derim ve alırım :) ayakkabı koleksiyonumun sebebi bu ;)

->kitap alırkende genelde bi tane alamam...birkaç tane alırım 2de değil...hele indirim falan varsa beni geçirmeyin ordan.

->doyumsuz bi insanım annemin deyimiyle,yukarıda belirttiğim alışveriş manyaklığı ayakkabı ve kitapla sınırlı kalmadığı için...hep çifter çifter alırım...

->cicili bicili donları ve çorapları çok severim:) bir sürü bir sürü var,evet evet garip bi doyumsuzluk kesin var bende.-korkarım ama annem haklı-

->pilav ve makarna yemem...

->sabah ne kadar erken kalkacak olursam olayım,erkenden yatıp uyuyamam.
-öğrenciyken iyiydide,öğretmen olmanın en kötü yanı,derste uyuyamıyorsun:)-
->okuduğum bi kitap ya da izlediğim bir filmi,ısrar etselerde anlatamam :)
-aslında düşüncelerimi dile getirmekle ilgili bi problemim yok ama özet çıkarma konusunda pek iyi olmadığım için,anlatamam işte,ya da dehşet bi şekilde anlatırım,mesela şöyle,işte bi kadınla bi adam var,aşık oluyolar,öyle bişeyler bişeyler oluyo falan.diye özetlerim:) bunun da pek mantığı olmadığından dolayı,anlatmamak tercihimdir-

->ilk tanışmada bi insanın nasıl biri olduğunu anlarım,anlayamayanları özellikle malın tekini arkadaş olarak benimseyip sonra kazık yiyenleri garipserim...ki nedense insanların çoğu böyle,o yüzden sanırım garip olan benim.

->daha da yazmak isterdim ama kendimden emin değilim :)

bu kadarının kafi olduğunu düşünüp kelebek misali ve e.d. yi mimliyorum:)

sevgilerimle,öpüldünüz canlarım :)


2 yorum:

kelebekmisali dedi ki...

"hoşlanmadığım insanlar hapşırdığımda "çok yaşa" dedikleri zaman,kazara " hep beraber" dersem,bi kahkaha atarım şaka yaptım "sende gör" derim,aslında şaka değil ciddiyimdir...
sanki hep beraber dediğimde hep beraber yaşıycakmışız gibi gelir..."

heehehehe aklıma secoya dediğin geldi.. hep beraber yaşamak ruh sağlığı açısından pek ii olmazdı heralde:):):):)

kırmızılı dedi ki...

zaten bendede seco dan sonra olagelen bi alışkanlık oldu :)