9.11.08

prensip sahibiyim :p

prensiplerim vardır hayatta falan diye bi giriş yapmak isterdim ama maaleseff öyle çok kati prensiplerim falan yok benim.Lakin,alışkanlıklarım var değiştirmek istemediğim gerçi bu alışkanlıkların bi kısmı prensip gibi bişey oldular.
Rutin pazar günlerimiz vardır ailecek yaşadığımız,sabah erken kalkılır-yanlış duymadınız erken!!!babam sanırım cidden yaşlanmaya başladı yavaştan pazarları bile erken kalkıyor artık,eskiden öğlene kadar falan uyurduk:)-hep beraber ailecek annemin hazırladığı o güzel sofrada kahvaltı yapılır,sonra gidip bir sürü gazete alınır-genelde kişi başına 1 gazete düşecek kadar:)-kahve falan yapılır işte,gazete okunur,sohbet edilir,eğer ilkbaharsa teyzemlerle falan toplanıp pikniğe gidilir,yazsa yazlığa falan filan,sonbahar ve hava güzelse yine pikniğe gidilebilir,ya da alışveriş merkezine,hava soğuksa evde oturulur :) ve değişmez olarak her pazar akşamı anneanneme yemeğe gidilir,ki menüde fixtir ama yazmayım şimdi :D velhasıl biz pazarları hep ailecek geçiririz ki bunun için geçen yıl dershanede çalışırken bile pazar gününe ders koydurmamıştım cumartesi 11 saat derse girip ölüp bitiyodum.
Ben pazarları hiç dışarı çıkmam,arkadaşlarımla buluşmam,her hangi bir etkinliğe katılmam...
Bi yere gitmesek bile kuzu kuzu evde otururum.
Ama bugün bi değişiklik yaptım ve yeni işinden dolayı haftaiçi görüşmemiz imkansız hâle gelen bir arkadaşımla buluşmak için dışarı çıktım.Çok iyi oldu harika bi gün geçirdim falan diyemiyorum maalesef...Çıktık her zaman gittiğimiz bi cafe ye oturduk ama içerde sırf askerler vardı!!!Ben hariç 2 kızcağız daha vardı ve kendimi kahvede gibi hissettim ya berbattı tek kelimeyle...Çok sıkıldım,daraldım falan bi çay içip kalktım evime geldim.Ve bu alışkanlığımı bu şehirdeyken prensip haline getirmeye karar verdim :D
Pazar günü şehrimi ve cafeleri askerler gezsin diye bırakmaya karar verdim :)
Nasl olsa ben her gün dışarı çıkabiliyorum rahatça,bırakalımda pazarları onlar gezsin tozsun takılsın kafalarına göre :D
ve yupppiiii artık benimde bir prensipim var :D
Yaptığım geyikler gerçek oldu :p hehehe
A kişisi: pazar buluşalımmı?
ben: yok hayır olmaz.
A kişisi: neden ki ?
ben: prensip meselesi pazarları dışarı çıkmıyorum :):):)

4 yorum:

CHAOTIC dedi ki...

:))) Çok güzel yaa... Sen gel bir de benim hayatımı gör. Buna göre benim bırak dışarı çıkmayı, kazara başımı camdan bile çıkarmamam gerekiyor. Kapımın önünde bir asker, lojman çıkışı bir asker, kantinde asker, kuaförde asker... :)) Ooooo... Hatta zaman zaman sivilde bir yerlere yemek yemeye gittiğimizde oğlum, "asker abi bakar mısın?" diyor garsona...

LâL dedi ki...

oh my god!
sanırım o kadar askerle dolu bi ortamda yaşayamazdım :D ay gene büyük konuştum,bi subayla falan evlenirmişim bunun üstüne :p
bu arada
yanlış anlaşılmasın saygımız sonsuz ama biz en batıdayız gelenler en doğudan :D doğu-batı çatışması yaşıyoruz heheh :)

kelebekmisali dedi ki...

bu daha yeni mi prensip oldu ben 2 yıldır öyle olduğunu sanıyordum:)
hayrını gör kardeş:))

LâL dedi ki...

:D evet bugn itibariyle kesinlikle prensip edinicem