2.11.08

ters köşe oldum u dönüşü yaptım

yaşım büyüdü
yani devlet bana seçme hakkı vereli 5yıl oldu
e biraz kassaydım kendimi 2yıldır devletim öğretmeni olabilirdim
evlenseydim evlenebilirdim
evlenebilseydim çocuk bile yapabilirdim bikaç tane
-misal annem benim yaşımdayken kucağında ben varmışım-
ama ben büyüdümmü?
sanırım hayır...
çocuk gibi şımarık hareketlerde bulunabiliyorum
yalnızmışım bu şehirde
oysa ki değilim
sadece öyle hissediyorum
içime kapandım sanırım bu yaştan sonra
ya da bilmiyorum
iyice mal oldum
yada kaçtığım aşk hayatı kafama vurdu
aşık olasımmı geldi acaba
bilmiyorumki...
bilmek istemiyorum...
aşık olmak istemiyorum...
ya da belki içten içe istiyorum
offffffffffffffffffff
kendime gıcık oluyorum
bu dönemde çevremde dolanıp duran erkeklere daha çok sinir oluyorum
tesadüflerden nefret ediyorum
eğer tesadüf değil çekim yasası falansa bu
ondan daha da nefret ediyorum
gıcık oluyorum
puffffffffffffffffffffff
evden bile çıkmıcam artık aq
tesadüftü,çekim yasasıydı kafamı daha da karıştıramam!!!

ben kpss çalışmalıyımmmmmmm


5 yorum:

diamandi dedi ki...

"bu dönemde çevremde dolanıp duran erkeklere daha çok sinir oluyorum
tesadüflerden nefret ediyorum
eğer tesadüf değil çekim yasası falansa bu
ondan daha da nefret ediyorum"

:))) çok iyi ya.. pusu kuranlardan nefret ediyorsun en iyisi :))
yorum yazanlardan nefret ediyomusun :P

kelebekmisali dedi ki...

çekim yasası saçmalıktan başka bişi değil...koca yaz boyunca belki de hayatım boyunca hiç olmadığım kadar iyimser oldum hersey züper olacak die düşündüm ne oldu...
boşver çekim yasasını,tesadüfleri,onu bunu şunu... hadi gel biz tarih sorusu çözelim:)

LâL dedi ki...

@ diamandi
yorum yazanlardan nefret etmiyom :D
benm derdim kendimle :)
enteresan günler yaşıyorum yine...
asosyal olmanın tam zamanı gibi...

@kelebek misali
şekerim senin iyimserliğin lafta,ben senin içini biliyorum.
bana kendini anlatma o sebeplen :)
mucccuukkssss :p

kelebekmisali dedi ki...

içimdeki paranotak manyak sütünü içti uyuyo şimdi.. şşşşt sessiz ol uyamasın:))))

LâL dedi ki...

yeme len beni.sütünü içmiş uyuyomuş.paranoyaklık özün kızım senin!
zate korkmaktayım üzüm üzüme baka baka...