28.12.08

1-derdim var 2-derdim var 3-4-5...... derdim varrr

ve bitti...
5 tane sınav geçtii bittiii....
aslında yeni başlıyo daha gerçi.
işin kötüsü sanırım yeteri kadar çalışmamışım.
lanet olsun bilmiyorum yaaa...
offff
zaten stres mania bi insan haline geldim.
ota boka stres yapıom aq.
hayatımda ilk kez bi sınavın sonuna kadar kaldım bugün.
ve bi bok yaptımmı yapmadımmı onu bile bilmiyorum.
ruh halim manyadı.
ben manyadım.
offffffffffffff.....
hayatım zaten kayıktı bide sınav sonuçları bir ay sonra açıklancak.
ama ben ikinci vizelere şimdiden çalışmaya başlasam iyi olcak...
bütün kitabı ezberlemem gerekiyormuş onu farkettim :(
offffffffffffff
offffffffffffffffff
offfffffffffffffffffffffff

2 yorum:

_zAhir_ dedi ki...

oyy bu ne patlamadır :) sakinleş güzelce düşün karar ver ve sonra her şey çook güzel olsun :)

kırmızılı dedi ki...

ben karar veremiyorum ki...
iolp optik okuyucular karar veriyor...
sonra kpss optik okuyucular karar verecek...
falan filan...