15.12.08

anlamazdın!söyleyemezdin!

allahaaamm bu sabah zapping yapıyorum kanallarda,kanal 7 de sabah programı yapan bi hatun kişilik var,inci gibi bişey sanırım adı yalan atmayım şimdi.
ayla dikmen in muhteşem şarkısı anlamazdın ı söylüyor,daha doğrusu söyleyemiyor!
rezil etti şarkıyı kadın yaa.
sözleri de üşenmiş ezberlememiş,önünde bi kağıt hani senfoni orkestralarında falan olur ya bişey üstüne notaları koyarlar,işte öyle bişeye yazmışlar sözleri,ordan baka baka söyleyemiyodu!
ay nasıl sinir oldum nasıl sinir oldum anlatamam.
zaten memleketim böyle bir yer.
çağan bir film yaptı birkaç şarkı kullandı,şimdi bizi bıktırana herkes her yerde bu şarkıları söyleyecek.başka şarkı bilmiyormuşlar gibi.
tamam güzel yorumlayanlar söylesin hadi madem o kadar içlerinden gelmiş popüler kültür e ayak uydurup söylemek.
ama be kadın madem bilmiyorsun doğru düzgün sözlerini bile ki ezgiden bahsetmiyorum!
zaten şu sabah kadın programlarından da nefret ediyorum.
abuk sabuk insanlar çıkıyo oraya bilmem ne anlatıp duruyolar.
aslında ne anlattıklarını da bilmiyorum :p
bizim evde zapping sırasında acilen başka kanala geçilmesi hariç öyle programlar izlenmez.
annem ev hanımı dır,buna rağmen izlemez,hatta gıcık olur:)
bunun içinde şükrediyorum tabii :)
bide ders çalışmaya başladım sonunda tekrar dil ediniminin özetleri bitti.kitaptan tekrar çalışıcam:)
bugün biraz daha iyiyim yani,sonun da...

ayy annem en sevdiğim kapşonlu hırkamı çöpe atmış...
sebebide kolunda çamaşır suyu lekesi olması!
oysa ki ben çamaşır suyu lekesine rağmen forma gibi sürekli giyiyordum.
velhasıl annemin attığını öğrenince kan beynime sıçradı!
neden anneee diye sordum.
el cevap:öyle eski püskü giyiyomuşum.üzülüyomuş.yetimmiymişim ben!

p.s.:gri kapşonlu hırka aldı bana şimdi onu giyiyorum :)

7 yorum:

mesut demir dedi ki...

hastayım evde yatayım dedım bugun..

bizim evde kumanda da erkek egemenliği vardır ancak erkek eline almazsa kadıncagızlarımıza sıra gelir :p

annem kumandayı uzattı. dedim lan bakalım benım annem ne ızlıyor tv de!( cocugunu kontrol eden baba gibi) yok annecim ben istemiyorum sen istediğin yeri aç!!!

sabahtan beri bu sabah kadınları evlenme şeysinden izledik. biri bitince diğeri falan derken...
kumandayı verdiğime pişman oldum:)
şuanda da izdivaçı izliyoruz:=)

kumanda da erkek egemenliği şart dermişim :=)

allahtan tv den nefret ediyorum da baska sosyal alanlarım var... tek sosyalliği tv olanlara acıdım bea..

anam! burası benim blogum diil di dimi, yorum yapıp çıkmalıydım dimi :)
pardon :)))

sınavlarda başarılar...

kırmızılı dedi ki...

tv sosyallik olamaz yaaa :D
bende canım sıkıldıkça açıyorum ara sıra işte ama sabahları açmamak daha mantıklı,bi kanalda seda sayan,diğerinde alişan,petek dinçöz falan bilimum gereksiz insanlar ve programlar ordusu.
işkence programı yapıyolar resmen,hoş izleyen bi dünya insan var...ama rtük harekete geçmeli bu işkenceler durdurulmalııı!!!
kendin blog un gibi yaz ayrıca rahat ol :D

mesut demir dedi ki...

tek sosyalliği tv olan ağaç parçası insanlar varya! onlardan olmadıgıma sukrettım walla:)

aha benden birtane daha..! benimde forma haline getirdiğim kıyafetlerım vardır ve onlar uzerımden kendı kendıne dusene kadar gıyerım :) beni sen iyi anlarsın.
tabi annemden kaçırabildiğim kadar...
hele babama denk gelirse ertesi gün alışveriş günüdür... :)))

babegazelle dedi ki...

ya ben de nefret ediorum popüler olmuş bi şarkıyı olur olmaz herkesin sölemesine yapmayın ses rengi die bişey var herkese gitmio beeee

Üfürükten Prenses dedi ki...

kimin söylediğini çok merak ettim :)

ayrıca,tatlım şu kelime doğrulama zımbırtısını kaldırırmısın rica etsem :) Allah razı olsun :)

aerodinamik yar dedi ki...

ya bu anneler hep mi aynı.. benimde baş parmağı delik bi çorabım vardı.. böyle kedicikli falan.. annemde onu aynı şekilde attı.. aç mısın açık mısın ne o öyle dedi.. yaa belki ben baş parmağımı seyretmeyi seviorum yaa.. çok seviodum o çorabımıı .. böhüü :(

kırmızılı dedi ki...

@ babegazalle
bu söyleyen bayan ses renginin olmadığını bile farkında değil:)
mahvetti şarkıyı feci kınadım kendisini

@ prenses
walla yanılmıyosam kadının adı inci gibi bişey kanal 7de sabah programı yapıyo işte daha doğrusu program yaptığını sanıyo :)
ama bence yapamıyo o ayrı mesele :p

sayın prensesim walla kelime doğrulama zımbırtısını hiç farketmemiştim ben yazarken çıkmıyo diye artık kaldırdım :)

@ aerodinamik yar
walla annelerin muhtemelen birçoğu bizimkiler gibi.annem kendince eski olduğunu düşündüklerini ya çingenelere veriyo,ya da atıyo falan işte.bi kez de uğraşarak yaptığım böyle çamaşır suyu desenli bi tshirtüm vardı onu yer bezi yapmıştı.yine kızmıştım ama kadın umursamıyo yetim olmadığım sürece öyle eski püskü giyinemezmişim:)