20.12.08

anneee!!! ben inek oldum!!!


evet sevgili günlük,ya da bugünlük bazen dünlük...
bugün bugünden bahsedicem :D
bugün bişey keşfettim ben sürekli 8saat uyuyorum.
genelde aynı saatte yattığımdan farketmemişim şimdiye kadar :D
ama dün gece pardon sabaha karşı uyudum,yani saat 5 ti.
sonra 1de uyandım :D
yine kapı ziliyle uyandım,zaten bizim kapı zilinden nefret etmiş durumdayım,sürekli çalmakta kendisi periyodik aralıklarla,telefonumuz da aynen sürekli çalar.
insan neden gelir arar bizi bu kadar bi anlasam.
hoş bizi değil genellikle annemi ararlar.
benim zavallı telefonum hiç çalmıyor...
mesaj bile gelmiyor...
o da en az benim kadar yalnız :(
neyse işte kalktım,kahvaltı falan yaptım e vizelere bir hafta kalmışken henüz hiç başlamamış olduğum grammar e çalışmaya karar verdim.aldım saatlerdir kitap elimde öyle bakıyom,okuyom falan;zaten bildiğim şeyler hepsi...ama bu kez kontrol bende :D
biliyorum deyip çalışmamazlık etmeyeceğim :D
çünküüü ben ineekk olduuumm :D
anneme dedim"annee,ben inek oldum:)"
"aferin kızım,ol"dedi,ve ekledi " çok gezdiklerine,ders çalışmadıklarına tut"diye...
bende buna cevap"möööööö!!!!!!!!" dedim :D
sonra aklıma old mc donalds şarkısı geldi,

"Old MacDonald had a farm
Ee i ee i oh!
And on this farm he had a cow
Ee i ee i oh!With a moo, moo here,
And a moo, moo there
Here a moo there a moo
Everywhere a moo, moo"

resmen beni anlatıyo :D sürekli elimde ders notlarıyla geziyorum.
gerçi sanki hiçbişey bilmiyomuşum gibi hissediyom :(
offf.
nolcak benim halim ya...
kendimden kaçasım geliyo...
o lanet derslerin hepsini verip mezun olmam lazım.
kpss den baba bi puan alıp atanmam lazım...
yoksa psikolojik manyak bi şahsiyet olucam.
çalış çalış çalış....
bi de annem gelmiş bugün diyo ki " kızım,senin böyle sevgilin falan yok,yalnızsın ya,üzülüyom senin için...."
anne bi git yaa manyak mısın diyesim geldi :D
ama demedim :p
annecim dedim benim mezun olup atanmam gerekiyor,ondan sevgilim yok....
öyle olsun dedi.
bende öyle dedim.
tabii ne kadar doğru bilmiyorum henüz.
kendimimi avutuyorum,yoksa gerçekten böyle mi olmasını istiyorum.
harbiden bilmiyorum.
bi yandan düşünüyorum,şimdi mesela günlerce dışarı çıkmadığım oluyo,e sevgilim olsa burda doğal olarak adam buluşmak,görüşmek isticek,konuşmak isticek,mesaj atmak isticek falan filan.
ay kaldıramam sanırım cidden.kendime bi dünya kurdum odam da ben.iyi geliyo şimdilik.
zaten benim hayatıma birini sokmam için bi hayatım olması gerek öncelikle.
şahsen henüz kendi hayatım olduğunu düşünmüyorum...
o sebeple ben öküzü olmayan yalnız bi inek olarak kalmaya karar verdim :D

2 yorum:

Elâlemin akıllısı dedi ki...

Aah.. Ah.. Sizde benim bundan 2 sene önceki halimi gördüm bi' an sayın kırmızılı :)
Ama KPSS bilinci o zamanlarda yerleşmemişti bize böhüh.

kırmızılı dedi ki...

:D
walla okul 6.seneye uzayınca ister istemez aşırı derecede iolp ve kpss bilinci sahibi oluyo insan :)
şahsen dersanelerde falan çalışmayı denedim ve en garantisi devlete kapağı atmak:)