21.12.08

annesinin uzaklardaki kuzusu

küçükken hatta geçen yaza kadar falan,
anneannemin en sevdiği torunu benim sanardım.
çünkü;6 yıl onunla kalmıştım,hatta lise hazırlıkta yatılı okuldayken,hafta sonları geldiğimde bile anneannemde kalıyordum...
hiç üzmedim onu,hiç kalbini kırmadım,hiçbir sözüne karşı gelmedim.
ki hala saygım sonsuz.çok ta severim kendisini.
ama yine de gücendim biraz beni diğerlerinden ayrı tutmadığını öğrendiğim zaman...
koskoca 6 yıl orda kalmıştım,bazen bir hafta babamı görmediğim günleri hatırlıyorum...
neden peki?
annemle babam bana neden bunu yaptılar bilmiyorum.
şimdi cedric benim anneannemde kalmaya başladığım yaşta...
öyle küçük ki...
anneme hala kızgınım,ondan ayrı geçirdiğim onca yıl için...
şimdi eğer ana kuzusu isem,buna annesiz geçirdiğim 13 yıl sebeptir...

4 yorum:

babegazelle dedi ki...

benim de anam babam çalışıodu ananem büyüttü beni de,kayıtsız şartsız en sevdiği torunu benim biliyorum hiç kusura bakmasın diğer ikisi hehehehehe

kırmızılı dedi ki...

ay ben sanırım değilim :D
emin de değilim,ama ayrım yapmıyo kadın,acaip adil bir insandır kendileri...gerçi onda kalırken kayırırdı hep ama :p
ama anneannesini en çok seven torun benim :D bundan eminim.

-mka- dedi ki...

Ne olursa olsun, kızamaz insan annesine; ben, en çok uzakta iken ve ruhum sıkıldığında seviyorum annemi..

Öyle özlüyorum ki, kalbim sıkışıyor sanki.. Sonra sevgiye dönüşüyor özlemim..

Özlem bittiğinde; sevgim, yerini hüzne bırakıyor.. Bakıyorum öyle uzaktan O'na, hem de yanındayken.. Özlemeyi, özlüyorum.. O'nu sevmeyi özlüyorum.. Doyamıyorum..

-mka-

kırmızılı dedi ki...

o kadar uzun zaman ayrı kaldım ki annemden,hadi lisede ve üniversite de neyse ama keşke ilkokula giderken en azından annem büyütseydi beni.son 1 yıldır falan annemlerle yaşıyorum ve şu saatten sonra annemden tekrar nasıl ayrı kalabilirim bilmiyorum.
kızıyorsam,sevdiğimdendir...