16.12.08

bir feminist





Lisedeyken duygu asena hayranıydım ki hala rahmetle anıyorum kendisini.

bütün kitaplarını almıştım ve sayemde bütün sınıf okumuştu.

hatta yıllığa bile yazmışlardı tedarik ettiği duygu asena kitaplarıyla bütün sınıfı feminist yaptı diye:)

şimdi nerden aklına geldi diyecek olursa birileri kendi kendilerine...

biz bu gece teyzeme gittik,kuzenin kitaplığında kitaplarımdan birisini buldum.

duygu asena-değişen bir şey yok

kitap ilk kez 1987 de basılmış...

benim aldığım 41.baskı ve 2001 yılında basılmış...

ve sene 2008 şimdi okusam kitabı yine değişen birşey olmadığını söyleyebilirim...

neyse bu kitabın benim için değeri büyük :)

çünkü imza gününde sayın duygu asena tarafından imzalanmıştı.

biraz kovalaklık olcak ama yazdıklarınıda yazıyorm:)

"sevgili kırmızılı,

hep mutlu,

hep başarılı,

hep aşk'lı yaşa.

sevgiyle...

duygu asena 12/5/2002 "

şu anda yaptığım hesaplara göre lise 2 deymişim o yıl.ve benim için önemi gerçekten büyüktü :)

zaten imzalı kitapları ayrı bi severim.

sunay akın,selim ileri imzalı birkaç kitabım daha var :)

bi kez de eskişehir e tuna kiremitçi gelmişti imza günü vardı ben çok sevinmiştim bütün kitaplarına sahip olduğum için ama sağolsun arkadaşlar elimdeki kitapların hepsinin korsan olduğunu hatırlattılar gidip rezil olmadım :)


-the end-


2 yorum:

-mka- dedi ki...

Ben de vakt-i zamanında; Hüseyin ÜZMEZ'e kitap imzalatmıştım..

"Her türlü parti ve patırtının üstünde" olduğum günlerdi; pişman değilim..

-mka-

Abraxas dedi ki...

Çok şanslısın gerçekten. Duygu Asena tanımayı en çok istediğim insanlardan bir tanesiydi. Aslında onlardan çok var. Atatürk, Cem Karaca ve daha bir sürüsü. Tabi bunların gerçkelşmesi mümkün değil. bilemiyorum belli cennet-cehennem olayı varsa birgün bir yerlerde ama bence cennete karşılaşabilirim onlarla.
Kesinlikle düşünceleri çok değerli, 1987 baskılı bir kitap ve aradan geçen 15 yıl içerisinde değişen hiçbir şey yok. Duygu Asena kitapları için 15 yıllık süre zarfı az bence. Çünkü yazılanlar dünya ne kadar değişirse değişsin, teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin insanın aynı kaldığını tüm açıklığıyla gözler önüne seriyor.
Bundan 30 yıl sonra da çıkıp bir genç Duygu Asena kitabı okusa bence aynı şeyleri düşünecektir.
Bu arada Duygu Asena'yı rahmetle anıyorum, Atam'ı ve Cem Karaca'yı da...
Sevgiler.