25.12.08

bir yol hikayesi-3


bu sabah aynaya baktım!!!
uzun zamandır bakmıyormuşum onu farkettim!!!
kendimi tanıyamayacaktım az kalsın yaaa...
kaşlar falan çıkmış,tipleri kaymış.
çenemde bi tane sivilce çıkmış ne zaman çıktıysa farketmememişim bile ki geçmek üzere!

resmen tipim kaymış yaaa...
kendimden beklemezdim vallahi süslü bir şahıs olarak.

ey okul sen nelere kadirsin!!!

neyse malum staj günü olduğundan kaşımı falan aldım :D
fondotenle kapadm sivilce neyim görünmesin diye.
bi güzel makyajımı yaptım.
allık falan sürdüm yüzüme renk geldi.
giyindim gene kokoş kokoş,düştüm yollara :D
gitmeden önce geçen sefer beni bırakan şahsı şikayet ettim.
patronları ordaymış kimdi dedi plaka neydi falan.
ay dedim bilmiyom,araba almadı beni göremedim plaka falan :p
neyse gittim stajıma,çocuklarıma kartpostal yaptırdım yılbaşı münasabetiyle.
2saat onlarla uğraştık iyi oldu ders falan anlatmadım :D
ama kafam şişti beaaa.
pek gürültücü kızanlar.

sonracığıma ben yine arabaya bineceğim yere gidiyorum bi güzel yetişicem diye umuyorum,bide sabah şikayet ettim ya telefon etmeden gitmez şoför dedim kendi kendime.

velhasıl staj hocam beni bırakıyor ya bineceğim yere tam durduk,kapıyı açıcam bi de ne göreyim benim araba geçti gidiyo,hemen aldım telefonu elime aradım merkezi başladım bağırmaya,bi yandan da koşuyorum araba kırmızı ışığa denk geldi duruyodu orda,neyse tam yeşil yanıyodu yetiştim ben arabaların arasından uça uça geçerek allahtan çarpmadı bi tanesi bana kendiliksiz bir şekilde koşarken trafiğin ortasında.

vurdum cama deli gibi,içerdekiler şoka uğradı önce mendil falan satıyom sandılar herhalde.
puhahah
neyse açtılar kapıyı içerden.
bindim söylendim biraz gene,sustum sonra.çok yorgun olduğumdan dolayı çenem
durdu nasıl olduysa!

şimdi ben bu adamı burda ki büro da ya patron ona şikayet etsem mi?
etmesem mi?
adam 45-50 yaşlarında...
muhtemelen aile babası...
ev geçindiriyor...
bu krizimsi ortam da ne kadar iş vardır...
bilmiyorum...

bi yanım şikayet et,işini adam gibi yapsaydı diyor...

diğer yanım;yazık günah,evi barkı var diyor...

bilmiyorum!

bilemiyorum!!!

-the end-

6 yorum:

kelebekmisali dedi ki...

allahın hakkı üçtür.bence bi şans daha ver:)

kırmızılı dedi ki...

walla 3. de kime denk gelirse fena olcak zaten o kesin :)

ahwet1 dedi ki...

milleti işsiz bırakmayın yaw şu dönemde. yazıktır..

kırmızılı dedi ki...

e onlarda beni yolda bırakmasın o zaman...

Esrik Öfke dedi ki...

Valla ben şikayet ederdim. Hemen atmazlar korkma, uyarırlar önce. O da sana kıl olur, kötü davranır falan. Action olur hayatına:))

kırmızılı dedi ki...

walla bende bi yandan şikayet edeyim diyorum,kalıcaktım gene bu soğukta bi saat sokakta,nese bakalım yarın giderken patronlarını görürsem,söylerim belki,ruh halime bağlı :D