4.12.08

bir yol hikayesi :)

bugün o parmak turizmin küçücük yolcu arabasının şoförü tarafından aldatıldım!
adam arabayla yanımdan vınnn diyee geçti gitti...
beni öyle bıraktı bi başıma akşam karanlığında...
salak şey çok parası ya da çok yolcusu vardı herhalde.
aldattı beni yoldan bulduğu yer ayırtmamış yolcularla!!!
ben naptım aradım merkezi bi sürü bağırdım çağırdım falan çok sinir oldum ya.
neyse bi sonraki arabaya yer ayırdılar sonra.
ya anlamadığım bizden cep telefonu numarası alıyorlar her seferinde,be adam madem ben 2dakika geciktiğimde arayıp beklemiceksin ne diye telefon numaramı alıyosun.
isyan ediyoomm leeyynnn!
vermicem onlara bi daha telefon numaramı :)
trip atıcam,dicem siz geç kalınca aramıyosunuz,napıcanız numaramı :)

neyse efendim sonra ben orda bi alışveriş merkezi var,gittim bi çay aldım yanına bi sigara yaktım açtım kitabımı okudum gayet cool tavırlar içinde...45 dakika kadar öyle geçti.

sonra çıktım yol kenarında bekliyorum,yol kenarı dediğimde selimiyenin yanındaki cadde oluyo,gayet işlek bir yol yanlış anlaşılmasın :)

polis arabası geldi durdu önümde.bende yaslanmışım ağaca zaten yorgunum 2saat kızanlarla uğraşmışım falan ayağımda bide süper çizmelerim topuklu falan.
yorgunuktan ve sinirden nasıl biçare bi görüntü sergilediysem,polis arabasında polis bey açtı camı,hanfendi bi sorunmu var dedi.yardım edelim isterseniz.
diyivercektim şoför beni bırakıp gittii poliss amca(ühüüüüüüü efekti vericektim yandanda)
yakala onu poliss amcaaaaaa(ühüüüü)
döv onu polis amcaaaaaaaa(ühüüüüü)

ama tabii ki demedim.yok teşekkür ederim dedim.bizim oraya gidicek arabayı bekliyorum ama polis arabası varken bazen durmuyorlar dedim :) buda bi gidin bu arabayıda kaçırmak istemiyorum anlamına geliyordu.yok dururlar bişey demeyiz diye cevap gelince,derin bi nefes aldım:)
velhasıl 5dk sonra falan geldi benim araba,durdu aldı beni oturdum ön koltuğa kuruldum hemen.
sonra baktım polisler çekmiş arabasını,gencecik biçare kızı binene kadar bekledikleri için o serseriler geçen yolda burdan teşekkürlerimi iletmeyi borç bilirim :)
neyse bindim,baktım her zaman bana denk gelen şoför abi.anlattım böyle böyle durum diye ki zaten öğrenmiş,telefonda çıngar çıkardığım işe yaramış :)
dedim söylermisiniz bana hangi şoför olduğunu baştan bilmiyorum falan dedi,sonra dedim ben biliyom o genç çocuk dimi,hiç kontörü olmayan :D
bu gene bilmiyorum falan dedi.sonra arkada bi 30 yaşlarında abla vardı,bana destek oldu sağolsun:) yapıyolar bazen almadan gidiyolar dedi.bastır abla dedim.abla baya bastırdı :)
sonracığıma bizim şoförün merkezle irtibatları sonucunda,hepsini dinledim,bahsettiğim şoförün beni almadan gittiğini öğrendim.muhtemelen önümüzdeki hafta onunla gidicem ve nasıl çıngar çıkarılmış görücek o şahıs!!!

bide yolda babamla konuştuk,istanbuldaymış.bizim arabanın motorunu yapmışlar çok şükür.onu almaya gitmiş.geldim bide eve yayan.çook yorgunum...









6 yorum:

-mka- dedi ki...

Sıradan bir günün akşamında, babasına -dili döndüğünce- bir gününü anlatan çilli minik bir kız sanki, kelimelerin..

Adın Zeynep olsun senin, hep anlat gününü akşam olunca, belki bir çikolatayı hakedersin, babanın cebinde saklanmış..

Ne güzel..

-mka-

kırmızılı dedi ki...

çok teşekkür ederim yorumun için...
adım zeynep olsun...
babamın çocukluğumda her gece cebinden çıkardığı çikolatalar geldi aklıma,gerçi artık kocaman kız oldum ama hala bazen öyle süprizler yapan bir babam,çok şükür:)

diamandi dedi ki...

:) edirne de şoförler isyan edip yarından itibaren iş bırakma eylemine girecekler gibi bi izdenim hasıl oldu nedense bende :))

kelebekmisali dedi ki...

özgür kız yollarda:)
bu yıl böyle seferi olcaksın cnım staj yapmak zor zanaaat:)

kırmızılı dedi ki...

hadi canım,daha neler :)
ya hakancım madem bi iş yapıyorlar,adam gibi yapsınlar,hem normalden pahalıya götürcen,hemde beklemicen.e madem beklemicen beni nden kandırıp telefon numaramı alıyorsun:) haksızmıyım ama ya çıngar çıkarmakta ?

kırmızılı dedi ki...

canım kelebeemm.benim her yola çıkışım olay zaten biliyosun...
bakalım daha neler yaşıycam bu yıl :)