10.12.08

bugünler de bir rehavet var üstümde.
yapmam gereken şeyleri yapmak gelmiyor içimden.
boş boş oturuyorum çoğu zaman bilgisayarın başında.
ve bugün uzun zaman sonra evden dışarı çıktım.
hoş bana kalsa yine pijamalarımla evde oturmayı tercih ederdim ama aile saadeti yaşanması gerekiyormuş:p
evden çıkma sebebim küçük cedric imizin bayram paralarıyla mp3 çalar almaya karar vermesi oldu.
velhasıl gittik aldık,artık daha fazla dinlediği şarkıları anıra anıra söyleyecek korkum bu!
zaten ailece öyle bir problemimiz var,annem hariç hiçbirimiz şarkı,türkü falan söylemeyi beceremiyoruz :)
sonra annemler köye gitmeye karar verdi,kız kardeşim ve ben tabii ki gitmedik.
zaten gittikleri köy bizim köyümüz bile değil.daha da doğrusu bizim bir köyümüz yok.
çocukken çok ezikliğini hissetmiştim özellikle bayramlar da...
hala bazen bayramlarda köye gitmemek konusunda bir eksiklik yaşadığım oluyor.ilkokul da ve ortaokul dayken bayramlarda,sömestr ve yaz tatillerinde arkadaşlarımın çoğu köye giderlerdi.
ben kıskanırdım.anneannem bir,babaannem ise 3 sokak ötede oturuyor.
zaten sürekli gittiğim yerler.e hani o zaman bunun bayram kısmı?
seneye umarım atanıp vatanımın herhangi bir şehrinde çalışıyor olacağım ve benim içinde bayramların bir anlamı olacak :)
"yaşasıınnn bayram tatili eve gidiyorum,annemleri çok özledim" gibi bir cümle kurmak istiyorum!
aslında bugün o bende derin izler bırakan adamla ilgili bir yazı yazmak vardı aklımda.
daha doğrusu dün gece acqusition çalışırken birden bire kendimi defterime onunla ilgili birşeyler karalarken buldum...daha ne kadar zaman geçmesi gerekiyor onu tamamen unutabilmem için
ya da bir gün hiç hatırlamamak üzere unutabilir miyim?
sanırım hayır...
kronik bir şekilde krizlere girip birkaç ayda bir sadece nasılsın demek için bile olsa-ki asıl amaç sesini duymak-aradığım sürece onu unutamayacağım ben.
peki bu aralar neden yine aklıma düştü...
çünkü hayatıma girmek üzere olan biri var.
ve ne zaman hayatıma yeni biri girecek gibi olsa,sanki bunun için senin iznini almam gerekircesine ben seni düşünüyorum ve genel de gecenin bir yarısı-uyanık olduğunu bildiğimden-arıyorum.
şimdi arasam seni halihazırda bir sebep varken,bayramını kutlasam...
sonra her zaman yaptığım gibi otursam ağlasam.
ve yine hayatımızda hiçbir şey değişmeden devam etsek.
sen hiçbir zaman mutlu olamayacaksın,bundan eminim.
ve eğer içimdeki seni atamazsam,korkarım ama bende mutlu olamıcam hiç...
ben senin yanında mutluluğu hissettim ya bir kez,yaşadım ya sonuna kadar.
bundan sonra hiç kimsenin yanında öyle mutlu olamam,biliyorum...









7 yorum:

Üfürükten Prenses dedi ki...

mutluluk konusunda kendini şartlandırma canım..

dilerim yanında çok daha mutlu olacağın kimseler tanırsın..

üstelik uzunca bir vakit var önünde bunları yaşamak için..

kırmızılı dedi ki...

umarım.öyle biri çıkar karşıma bir gün.yanlış insanlar beni çok yordular...

-mka- dedi ki...

"Bundan sonra hiç kimsenin yanında öyle mutlu olamam, biliyorum"

Bilmiyorsun, öyle sanıyorsun.. Kaldır kafanı, ufka bak.. Ne güneş, ne karanlık; binlerce umut..

Mutluluğunu bir tek yüreğe hapsetmiş, binlerce yüreği görmezden geliyorsun..

"sen hiçbir zaman mutlu olamayacaksın,bundan eminim"

Ve emin ol; O'nun senden daha mutlu olma ihtimali çok yüksek..

-mka-

kırmızılı dedi ki...

@mka
genel olarak depresif,karamsar,hüzünlü biri değilim.umut hiç kaybolmadı içimde,küçük şeylerden mutlu olmayı da biliyorum.
ama bir adamın yanında ona deli gibi aşık olarak,yan yana olmanın o tarif edemediğim mutluluğunu bir daha hiç yaşamayacağım bundan eminim.ve o,mutlu olmayı hakeden ama hiçbir zaman başaramayacak birisi.biliyorum...

Evren dedi ki...

Unutursun biliyor musun, seversin ondan daha çok ve inan mutlu olursun... Dediğime bakma ben de beceremiyorum herkes bana bunları söylüyor ama olmuyor işte. Zamansız zamanlarda aklıma düşüyor. Düşüyor işte yapacak birşeyim yok. Benim çözümüm kenara koymak ve bu gerçekle yaşamaya çalışmak yönünde. Çözüm olursa haber veririm :) Sevgiler...

kırmızılı dedi ki...

dimi gencim aslında daha.
inşallah sevmeye değecek biri çıkar karşıma ve ben sevilmeyi hakedecek şekilde sevebilirim onu.
inşallah...

-mka- dedi ki...

Keşke ben de aşk acısı çeksem; terkedilsem tekme-tokat..
Umrumda olsa ayrı kalmak, özlem beni eritse..
Keşke ben de "insan" olsam..
Bir anlık..

-mka-