6.12.08

eğitilmiş maymunlar gibiymiş!!! puhahahha

19 yaşında bir kız kardeşim ve 8 yaşında bir erkek kardeşim var.
kız kardeşimle gayet güzel evcilik oynayarak,efendime söyleyim beraber bisiklet kullanarak,ip atlayarak,mahallece tiyatro eserleri sahneleyerek falan,arada barbie bebek kavgası yaparak falan iyi kötü büyüdük.ki düşününce iyiydi be çocukluğumuz :)
sonra ben 15 yaşındayken gittiğim yatılı okulda eve bi çocuk daha geleceğini öğrendim-bunun özet hikayesini bi ara anlatmıştım yeniden yazmak zor geliyor- ve acaip kıskandım doğmamış çocuğu falan.krizlere girdim.neyse sonra doğdu bu böyle elim kadar bişey.nasıl sevdim nasıl sevdim,aşık oldum çocuğa.ki hala çok seviyorum.çokta matrak bi çocuk,eğlenceli velet.seviyorum ya onla takılmayı :)
ay aslında aklımda bu kadar uzun bi yazı yazmak yoktu.bugün benim cedric çok komik bişey söyledi,kahkalarla güldük onu yazacaktım ben.cümlenin kuruluş öncesinide anlatayım azıcık ben :)
şimdi efendime söyleyim erkek çocukları kızlar gibi değil doğal olarak,biz barbie bebeklerle oynardık,bizim paşa anca haylazlık yapsın,yok efendim gidip oklar yaylar alıp nasılda bi hedef alma yeteneği varsa çocukta o okla odamın lambasını ilk atışta kırmalar,orda burda zıplamalar,boncuklu silah alıp boncuk atmalar,kaykay kaymalar,zorla bana da kaydırtmalar,düşmüşlüğüm vardır bu denemelerin sonunda,futbol oynamak isteyip beni kaleye koyup suratıma şut çekmeler,biz öyle geçinip gidiyoruz evde :D
ama favorimiz dövüşmek,işimiz gücümüz yok cedric le dövüşücez biz,karate kid hareketleriyle uçan tekme falan atıp.o olmazsa kırkpınar daki pehlivanlar misali güreşicez falan.yaw ben gelmişim 23 yaşına yaşıtlarım evlenmiş çoluk çocuk sahibi,ben gene dövüşücem çocukla.
olduuu.başka derdim yoktu zaten :)
velhasıl bayram nedeniyle kız kardeşimde geldi eve.bizimki ona gidiyo abla hadi dövüşelim.olmazz diye atılan naralarla bana doğru koşuyo,ablaa lütfen azıcık dövüşelim.bende doğal olarak hayırrr diyorum.bu gece gelen tepki bu :
"bıktım artık eğitilmiş maymunlar gibi ordan oraya zıplamaktan,nolur biriniz benimle dövüşün!!!!"





4 yorum:

_zAhir_ dedi ki...

:) bence bu zekayla oturup fikirlerinizi falan tartışınız :) yabana atmayın :) hayran kaldım :)

osuruktanteyyare dedi ki...

ahahaha ay koptum yaaa nası akıllı bıdık şuna baak :D

kırmızılı dedi ki...

ya walla zamane çocukları çok biliyo genelde ama,bizimki apayrı bivarlık.olaylara yaptığı yorumlara herkesin ağzı açık kalıyo :)
zahir walla fikirleride tartışmıyo değiliz,herşeyi anlıyo,herşeye yorum yapıyo,öyle bi velet işte.

babegazelle dedi ki...

haha kıyamam yaa sevilio eşşek sıpaları bende kardeş yok da işte kuzenler var bidik bidik onlaro basıorum bağrıma :)