14.12.08

like a diary :)

dün o yazıyı yazdıktan sonra,hiçbir şey yapamadım.
sinirlendim hem kendime,hem ona,en çokta ayın 13 ü olduğunu farkettiğime.
evde duramayacak gibiydim.
ailemle yaşıyor olmasam,çıkıp bu soğukta deli gibi dolaşırdım sokaklar da.
Lakin anneme hesap verme yükümlülüğüm olduğundan,ve o çorlu lu sarışın çocuğunun mevzu bahsinin açılmaması için,evde sinirlerimle baş başa oturmaya karar verdim.
aslında teyzeme gidelim dedim ama annemin canı istemiyormuş diye gitmedik.
bende trip attım bir sürü falan.
bi ara oturdum kavak yellerini falan izledim.
sıkıldım bilgisayarı açtım.
saçma sapan birşeyler yaptım.
oysa dün gece ders çalışmaktı amacım ama kafamı toparlayamadığım için bir türlü doğal olarak kitabın kapağını bile açmadım.
kendime sinir oldum bir kez daha...
düşün düşün boktur işin kızım dedim.
cedric heroes izliyodu ablaa hadi başladı dedi oturduk heroes izledik.
allahım nasıl şeker bir kardeşim var benim yaa :)
sarıldık ikimiz yatakta yattığımız yerden izledik.
kesinlikle anne olmak istiyorum birkaç çocuğum olsun,sırf bunun için evlenirim wallahi :D
heroes izledikten sonra ben gene böyle duygusal bi patlama yaşamak üzereydim ki günlüğümü açtım falan yazıyorum yine duygusal duygusal,bu arada blog ta pek duygusal takılamıyorum,burda şiir falan da yazamam ama günlüğüme acaip duygusal içerikli yazılar yazarım ben :D
neyse tam böyle dokunaklı,ağlatmaya hazır cümleler kurarken disco kralına gözüm takıldı,
90 lı yıllar programıymış bu hafta ki,ben direk gülmeye başladım:)
sonra günlüğüme not düştüm teşekkürler okancım beni güldürdün diye,
kapadım defteri falan oturdum 3e kadar okan ı izledim,güldüm güldüm güldüm :)

satmışım anasını dedim kendime
allahın sarı çıyanı :D
defol çık aklımdan ya dedim değmez ki bunca sene sonra :)
zaten üstünden ne sular aktı ;)


4 yorum:

-mka- dedi ki...

Büyüyorsun..

-mka-

kırmızılı dedi ki...

büyümeliyim...

duygusalboşluk dedi ki...

sen büyüyeli çok oldu aslında sadece farkına varamadın ...

kırmızılı dedi ki...

pardon canım bilemedim ben kendimi o zaman:)
bana beni anlatır mısın ?