16.12.08

mimli masamın üstü :)

zahir sağolsun merak etmiş beni mimlemiş :)

bende hemen paylaştım blog uma yolu düşen herkesle :)

asıl tercihim sadece siyah olmasına rağmen,bayram tatiline gelen kız kardeşim bu asılı kalp i yapmıştı masa üstü,bende kendimi gördüm değiştirmedim :)

gördüğünüz dosyalar hepsi cedric e ait,sözlük kısa yol hariç,ben şahsen tüm dosyalarımı d'deki özel klasörümde gayet düzenli bir şekilde saklarım...

peki ben mimlesem mimlesem kimleri mimlesem :)

en çok merak ettiğim
mka 'nın masa üstü,umarım beni kırmaz ve bizimle paylaşır:)

bide olmazsa olmazım
kelebek misali'mi mimliyorum.

(kızın içine doğdu galiba cep'ten mesaj attı tam şu esnada:)

allahın hakkı 3tür söyleminden yola çıkarak son olarak

2 yorum:

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

masa üstündeki resim gerçekten çok anlamlı ama...

kırmızılı dedi ki...

masaüstündeki resme bakınca,
yarım kalan aşklar geliyor aklıma
yaşanamadan bitenler...
hani insan yüreğini koyacak yer bulamaz ya
ne içindedir artık
ne de birisinde
öyle boşlukta kalır
gökten yere inen bir ipte...