31.12.08

mutlu yıllarrr :)


yeni yıla uykusuz giricem :D

acaba bütün sene uyumadan mı geççek...

hahahha :p

velhasıl 2,5 saatlik bir uykuyla gün doğmadan,karga bokunu yemeden,gözümü tamamen açamadan.ama bi dünya makyaj yapıp düştüm yollara :D

gayet sıradan bi yolculuktu ilginçtir bişey olmadı yolda.

zaten o kadar dua ettim kar yağsın sabaha kadar diye ama kalktım baktım yağmamış.
gittiğim araba da bozulmadı,kaçırmadım da :D
paşa paşa gittim staja...
gittim de noldu?
merkez de oturan muhterem staj arkadaşımız hastalanmış doktora gidiyormuş,gelemeyecekmiş...
hal böyleyken telefunken modunda ben hocaya bildirdim durumu.
iyi madem dedi haftaya anlatırsınız.
be uyuz hatun kişilik madem öyle bi ihtimal vardı ne diye bizi senenin son günü getirdin onca yıl oraya.allaaan dengesizi yaaa.sinir oldum.derse falan da girmedim,gözlem de yapmadım.
tam gaz döndüm eve :D

sonracığıma cedric le alışverişe çıktık,anneye,babaya,anneanneye ve cedric e yeni yıl hediyeleri aldık.sanırım bir tek bana hediye yok bu sene...annemlerin aldığını sanmıyorum.başka da kimse yok zaten burda hediye alacak.neyse çokta umrumda değil :)

velhasıl yeni yılın son günü annem bana pilav yapmayı öğretti tamamen zorla,çok meraklıydım sanki yaa işim gücüm yok pilav yaptırdı bana :D
inşallah bişeye benzemiştir,bakalım babam ne yorum yapacak.

bu gece için planlar değişmedi çekirdek aile olarak aile saadeti yaşamayı düşünüyoruz.
gerçi ani baskın yapan akrabalar olabilir gibi bir his var içimde...
bakalım ilerleyen saatlerde anlarız :D
tombala oynıcaz,cedric çinko,tombala falan yapamayınca anırcak :D

bide asıl plan şuuuudurrr:
yılbaşı ağacımızın güzide yanar döner ışıkları etrafında underground ortam yaratıp,
sabaha kadar denss,denss,densss :p :p :p

2008 hakkındaki yorumlarımıda sıralamak istiyorum hemencik,
istediğim zaman başarabileceğimi bana öğreten bir yıl oldu,teşekkürler...

2009 da da kendimden aynı performansı bekliyorum :)
bide biraz daha büyüsem iyi olur sanki...
bide mezun olayım.
bide atanayım.
bide aşık olayım :)
ama mezun olup,atandıktan sonra aşık olayım ;)

herkese mutlu yıllar dilerim...


p.s. elalemin akıllısı ve bery mimlerinizi gördüm,1ocak itibariyle yazacağım :)
annem mutfaktan beni çağırıyor.sevgilerimle :)

Hiç yorum yok: