26.12.08

my top 10 mim


sevgili arkadaşım kelebek misali mimmlemiş beni.hemen yazayım dedim my top 10 listemi :p

efendime söyleyim bunlar benim dinlemekten sıkılmadığım şarkılar,her daim mp3 player da bulunmaktadırlar hiç silinmemek üzere,aslında daha var da işte 10 tane yazmamız gerektiğinden eledim bende bazılarını,bunlar kaldı geriye.


1.el kadar bir kız - anima

(bu şarkıda kendimden birşeyler bulduğum için çok seviyorum,sevgili kankam göndermişti,kanka tam senlik şarkı diye)

2.çok aşığın var diyorlar-ince saz

3.bir sana birde bana-baba zula

4.anılar düştü peşime-kazım koyuncu

5.kızım diyor-zara

6.eric clapton-the thrill is gone

7.gary moore-still got the blues

8.gary moore-still in love with you

9.mark knopfler-everybody pays

veeeeeeee son favori şarkımm,bombaammm :p

10.çek git bebeğim :)


çek git bebeeeemm uzaklaraaa çeekk gittt

bavulunu toplaaa bebeeeemmm çeeekkk gittttt :)


evet çek git mim'im çeeeek giiiittt

al kendini elalemin akıllısı na git :)

2 yorum:

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

"4.anılar düştü peşime-kazım koyuncu"

Benim güleç yüzlü güzel arkadaşımın sonsuza uzanan güzel parçası benimde değişmezim...

Elâlemin akıllısı dedi ki...

aeanaemm, mimlendim, çok heyecan yaptım bak ben şimdi :d