8.12.08

o birrr-teyzeee :)

yine bayramm...
evdeydim kocca bi gün.bikaç gelen giden falan işte.
akşam yemeğinde fix anneannemde yemek yenmesi,yedik eve geldim zaten anneannemle aynı sokaktayız.uzaktan gelene gidene bayram walla biz hep aynı yani.zaten her pazar teyzemlerle anneanneme yemeğe gidiyoruz...velhasıl anneannemlede her gün görüşüyoruz.
falan filan.monoton hayat yanee.bayramlıkta almadım bu bayram.gayet sıkıcı bi gündü.
bayram diye ders te çalışmadım.ama her an fikrimi değiştirip eğitim psikolojisi çalışmaya başlayabilirim.henüz karar vermiş değilim.zaten bu aralar pek bi kararsızım.kararsızlıkta demeyelim gerçi icraata geçemiyorum.yoksa kafamda bi güzel kuruyorum senaryoları.
hayat benim senaryolarıma göre devam ediyo ya!!!
bakalım neler olcak...
göründüğüm kadar çılgın değilim aslında...
ya da hiç gerçekten aşık olmadığım için deli cesaretim hiç olmadı.
bilemiyorum.
bu arada yaza teyze oluceğiimm :)
pek seviniyoruz ailecek.
kuzenimin bebeği olucaakkk.
onun kız kardeşi olmadığından en yakın teyzesi benim :)
yuuppiii:)
çorap bile aldım ona yaa,mavi aldım gerçi.
nedense oğlan olcakmış gibi hissediyorum.
ama tabii cinsiyetinin belli olmasına henüz zaman var.
öyle işte sonuç budur,teyze olcam,yeğenime bi sürü bi sürü ciciler alıcam :)



Hiç yorum yok: