30.12.08

ordan+burdan=ortaya karışık

yalnız değilim.
annem yanımda,babam yanımda ve küçük kardeşim...
kız kardeşim 7saat kadar uzakta ama her benim canım,ciğerim,bebişim...
çok özledim onu.
eskiden bu kadar özlemezdim sanki.
yani ben uzaktayken.
ya da o zaman herkesi özlediğim için,özlemim parçalara bölündüğünden bu kadar yoğun hissetmiyordum...
şimdi ben burdayım o uzakta.
canım benim yaa...
bide konuştuk biraz önce,grip olmuş yurt köşelerinde,kimler bakıcak ona şimdi...
pekte nazlıdır zaten,evde hasta olduğu zamanlarda su içmeye bile kalkmaz,hep yatar,bizde bakarız ona...
bebeem yaa keşke evde olsaydı ne güzel özel grip karışımımdan yapardım ben ona,bölee suratını buruştura buruştura içerdi...
özledim tospaa mı ben çok ya...
neyse...


koca gece yine rapor yazdım,tamam yalan attım sadece 1 tane rapor yazdım o da ortalama 3 sayfa bir sayfasında tamamen aynı cümleler :p
aslında sanırım 6rapor daha yazmam gerekiyordu ama hiçç uğraşamam wallaa kusura bakmasınlar.işim gücüm var izlediğim diziler var ala ala yaw :D
zate sabah gene kargalar kahvaltı yapmadan düşücem yollara.
offfffff.
ya bu hafta yol hikayemi yazmaya üşendim:D
allaaam bi insanın her gidiş gelişinde mi saçma sapan şeyler olur bilmem ki.
ya da hepsi bana denk geliyo :D
bilemiyorum anlamıyorum :D
gerçi benden başka kimsenin telefonuna
"lütfen hemen firmayı ararmısınız
parmak tur"
diye mesaj geldiğini sanmıyorum :p

bu arada öğretmen olcak arkadaşlar varsa,30 yaşına gelip bekar kalmayınız.
kalsanızda bunu öğrencilerinize ve stajyer öğrencilerine çaktırmayınız.
özellikle stajyer öğrencilerinize stajı zehir etmeyiniz.
yoksa arkanızdan evde kalmış bize taktı diye birçok dedikodu yapabilirler.
aynen bizim gibi :D
gözlemlerime dayanaraktan kesinlikle evlenmem gerektiğine karar verdim :D
evlenmeyen öğretmenler acaip garip oluyolar yaa...

sonracığıma ben geçen gün bi gözlem sonucu bişeyde bulundum.
işte gözlemlerimin sonuçlarına dayanıcam şimdi :D

benden sonra ki duraktan bir hatun kişilik binecek arabaya,neyse durduk bir hatun bir de sevgilisi yanında,çocuk kapıyı açması için şoförü çağırdı,sonra şoförle konuştu kız nerde inecek,7kişilik araba da nereye oturacak falan.kızımız süs bebeği gibi ağzından tek bir kelime dahi çıkmadan çocuğun söyledikleri doğrultusunda davrandı.yane önce benim yanıma oturdu,sonra arkaya adamın biri gelicekmiş o esna da onu bekliyormuşuz,oğlan açtı kapıyı
kız indi tekrar falan,sonra adam geldi,oğlan kızı tekrar bindirdi arabaya.iyi yolculuklar aşkım dedi.kapadı kapıyı.el salladı falan arkadan.

ben şaşırdım şaşırdım baktım.hiç böyle birşey yaşamamıştım şimdiye dek.
yanımda sevgilim olsa bile,ben konuşurdum her zaman.
öyle mal mal biblo gibi durmadım hiçbir erkeğin yanında.
aslında o kızın yaptığı doğru belki de.
bir erkeğe ihtiyacın olduğunu hissettireceksin.
ama benim ihtiyacım yok.
artist de değilim,ihtiyacım varmış gibi davranamam.
zaten benim erkek arkadaşlarım hep köpeklerden korkarlardı :)

öyle işte yane.aslında yazmak istediğim birkaç birşey daha vardı ama neler olduklarını unuttum :p

aaaa bide odamda harika bir yılbaşı ağacım var :)
dün aldık ve süsledik cedric'le beraber.ışıklı falan böyle süper oldu :D
yarın gece underground ortam yapcaz evde,onun renkli yanıp sönen ışıklarıyla.
zuhahaha.

p.s. ertesi sabah 6,30 da kalkmanız gerekiyorsa öğlenlere kadar uyursanız ahanda benim gibi zombi gibim olursunuz.saat kaç oldu bir gram dahi uykum yok.bide sabah sabah yol çekip,gidip ders anlatıcam.oyyy allaaamm oyyyy...
inşallaahhh kar yağar yollar kapanırrr,ya da benim gideceğim araba bozulur yolda kalırız daa şehirden çıkmadaaann.hoş böyle giderse ben uyuyamıcam,sonra da uyanamıcam,zate mal staj arkadaşım halen rapor yazıyormuş,ben yazmadım...böyle giderse o da uyanamıcak :D
sonra bizim kız kurusu onun ağzına sıççak bana bişe diyemicek,benden tırsıyomuş öyle diyo staj arkadşlarım.arkamdan konuşuyo anca uyuz şey.amaann neyseee.
ben uyumaya gidiyorum şimdicik.umarım başarabilirim.
-the end-

6 yorum:

Esrik Öfke dedi ki...

Mutlu, sağlıklı, huzurlu yıl ve yıllar diliyorum.

Sevgi ile:))

Pilli Cadı dedi ki...

kirmizicim erken kalkmak insani cok zinde yapar. ben gec kalktigimda kendime gelemiyorum bütün gün hani gec dedigim de en fazla 9.30dur.

ögretmenler evlenmeli hakkkettn yaa. bizim de lisede bitane fizikci vardi. feministim diye bize yutturucakti akli sira meger evde kalmis kih kih kih:D

Bery dedi ki...

geçenlerde de beni kardeşim aradı, hastanmış bu :( "abi nane-limon naısl yapılıyo?" diye sordu. bende tarif ettim yaptırdım. bu sabahta bi süprizle geldi :) sevindirdi kerata :)

bu arada mutllu yıllar..

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Güzel düşlere yapılan yeni yolculuklarda senin gibi dostlarla olmak dileğiyle iyi seneler canım :))))

kırmızılı dedi ki...

@esrik öfke
saolasın canım...
bende bunlara ilaveten aşk ve başarı dolu bir yıl dilerim sana :)

@pilli cadı
bi ara bende öyle alıştırmıştım kendimi ama son zamanlarda öğlende kalkıyorum sürekli...zombimsi bişey oldum walla fena oluyo ama...

bende atanmış kadrolu öğretmen olayım hele bi bir münasip damatla izdivaç ediceeğğiimmm :D

@ bery

keşke benim kardeşimde gelseydi gerçekten çok mutlu olurdum.çoookk özledim...
sana da mutlu yıllar,herşey gönlünce olsun :)

@yalnızlık okulu

çook teşekkür ederim blogdaş:)
hep beraber yeni bir yılı daha geçirmek dileğiyle...

fishing net dedi ki...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not know how you advice!
Cargo Net