22.12.08

plates li sabahlara ;)





hava çoookk soğukk.

zaten bizim buraların ayazı da pek meşhurdur.
wallahi sokağa çıkma zorunluluğum olmadığı sürece çıkmıyorum.
hoş perşembe günleri 2saatlik yolculuk sonucu staja gitmem hariç,genelde evden çıkmam gerekmiyor.walla napayım yaa pek kıymetliyim şahsen kendim için :D
bu sebeple sokağa çıkıp bi yerlerim üşüsün istemiyorum.
zaten en çok burnum üşüyo,ona da bi çözüm bulamadım henüz.
öyle atkı falan takamıyorum tüm suratıma,alerjik astım ım nedeniylen nefes almakta zorlandığım için.
burunluk diye birşey de malumunuz henüz keşfedilmedi :D
gerçi ben keşfetsem diye düşünmedim değil ama yok ya olmaz öyle saçma bişey :D

zaten şöyle resimde ki gibi bi tipte yok üşüyünce burnumu öpsün :p

peki bu kız ne yapar bütün gün evde?
odanın ortasına yatağının yanına çeker masasını,bütün kitapları yatağa,masaya falan yayar,oturur ders çalışır.
ve sonunda ders çalışmaktan kafayı kırar....
puffff.ders dedim de sınavlara sadece 4gün kaldı,perşembe zaten staj a falan gidicem,öyle geçip gidicek o gün.aslında konuları bitirdim ama tekrar yapmam lazım.kafam allak bullak.
sinir ve stres sahibi oldum.yaş geçtikçe ders çalışmak daha zor geliyormuş bide :D
bunu anladım.yaşlanmışım abi ben yaaaa!!!!!!!!!!

bi de ne yaptım ben,
defalarca aldığım bir karar vardır,
bugün yine aldım onu
yarın satışa çıkarıcam :p

erken kalkmaya karar verdim efendim,
sebebi de ebru şallı ile platesss yapmak istiyorruummm :D:D
bu sabah nispeten erken uyandırıldım annem tarafından because onun kahve günü varmış,misafirler falan gelcekmiş.bananeyse.zaten hoşgeldiniz demeye bile gitmedim,
sabah sabah tipim kayıktı.
odam da yaptım kahvaltımı tek başıma yine :(
o esna da yalnızlığıma arkadaş olsun diye tv açtım
en cazip gelen ebru şallı oldu :D
seda sayan da yaşar alptekin vardı,pardon hacı yaşar demem gerekiyo du :p
velhasıl ebru şallı ya bi ablamız mail atmış,baya da yaşlıcana bi ablamız tahminimce annemden falan büyüktür,demiş ki bu yaştan sonra 2,5 cm boyu uzamış,pantolonları falan kısa gelmeye başlamış,plates böylee de yararlı bir spormuş!!!
belki benim de azıcık daha boyum uzar :p
malum anneyle baba beni imal ederken malzemeden çalmışlar :p

bide bide ben tek başıma yemek yemekten nefret ediyorum!!!
son 4 gündür sürekli tek başıma yemek zorunda kalıyorum akşam yemeklerini!
bizim komşumuz öldü,allah rahmet eylesin,annem de gece kur'an falan okunuyo diye oraya gidiyo,pek samimi olduğumuz bir komşumuz olduğundan,yardıma falan kalıyo.
ben evde tek başıma yiyom yiyom doymuyom sonra.bu gece de amelsizler gibi yedim bi dünya yemek,yemekteyiz izliyodum o ara sinir oldum elemanlara bu haftaki. neyse saat 6da yediklerimi hala öğütemedim.
nasıl bi bünyeyim bilemedim.
ebru şallı ile plates yapmak istiyom!


son sözüm budur!


-the end-





5 yorum:

Bery dedi ki...

senin durum vahip. plates yapma bence :D git her gece yatmadan önce ve her sabah uyanında aç karnına bir bardak süt iç. ya da durduğun yerde zıpla boyun uzasın :D saçmaladım sorry..

bence boy belli bir yaşa kadar uzar sonra durur. seni bilmem ama erkekler için şöyle bişe duymuştum. "bi erkeğin sakalı çıkana kadar boyu uzarmış. sonrada sabit kalırmış." sanırım bu söz doğru gibime geliyor. çünkü benim sakallar çıkana kadar deve gibib oyum oldu. sonrada sakallar çıkıncada durdu :D

kısaca işinzor ..

Elâlemin akıllısı dedi ki...

Yorumu sana yazacaktım kırmızılı, da önce Bery'e bi' yorum yapıcam tüm yüzsüzlüğümle.
@Bery, "Gelişim nöbetleşe devam eder" ilkesini kanıtlıyor senin dediğin zauha :D

kırmızılı, sana da şunu dicektim ki, plates mlates hikaye, sen Seda bacımızı izle. Hacı hoca, pek lazım şeyler bunlar :D

kırmızılı dedi ki...

bery yaw bende biliyom bu yaştan sonra boyum falan uzamaz :D
liseden beri,psikoloji,gelişim ve öğrenme falan filan gibi pedagoji dersleri alıyorum ben ;)
ben işin geyiğindeyim,ama denesem de olur du belki 50 yaşındaki teyzemin boyu uzamış 2,5 cm hehehe
gerçi o şeyle ilgiliymiş,vücut dik durmaya alışıyormuş plates yaparken,o sebeple bişeyler bişeyler işte,net ve kesin bilgiye sahip değilim :D

@elalemin akıllısı
ya biz ailecek seda sayan dan nefret ediyoz,dün kazara denk geldim hacı yaşar vardı.hemen kaçtım ordan sonra :D
en temizi aç power turk dönsün dursun klipler,buna kanaat getirdim ben :D

Bery dedi ki...

@Elâlemin akıllısı
muhahahahah :D :D

@kırmızılı
tmm o zaman ben sustum :P sen benden daha çok şey biliyosun :D :D sen bildiğin yolda devam et. 50 yaşındaki kocakarınında boyunun uzamasına şaşırdım :D

kırmızılı dedi ki...

bende şaşırdım walla nasıl uzar yaw :D
ama ben böyle dana gibi uyumaya devam ettiğim sürece ebru şallıyla plates falan yapamam :p
ben kalktığımda program bitmiş oluyo
ühüüüüü