24.12.08

saçmalamalar/volume-1


mesela hayal kursam.
uçuyomuşum ben öyle bi süper gücüm varmış.
hani heroes te west vardı claire i uçurup duruyodu.
ama karda kışta da uçulmaz yaw.
üşürüm ben...
yağmur yağar ıslanırım.
kar yağar donarım.
yazları sıcak olur,terlerim :p
hiro gibi ordan oraya gitsem zaman da yolculuk yapsam.
o zaman da bugünün bir anlamı kalmaz :S
ayy benden kahraman falan olmazmış özellik beğenemiyom yaw :D
gerçi neden kahraman olcam diye hayal kuruyorum ki :)
o da ayrı bi cinslik.
aman hayal de kuramıyorum yaw.
harbi harbi sorunlu bi insanım.
zaten duygularım kayıp.
neyse zorluycam kendimi hayal kurucam
en fix hayal nedir?
tabii ki para para para :p
çok param olsa ne yapardım desem kendime.
şu andakilerden farklı neye sahip olabilirdim ki...
kendi evim olabilir di bide arabam,ama şehir içinde trafiğe çıkmaya tırstığımdan araba da pek işe yaramazdı :p
işte nolurdu başka...
okulu bırakırdım bak bu şahane olurdu :D
evet en süperi bu yaaa.
sayısaldan falan 6 çıksa başlarım okuluna yaaa!!!!!!
ömrüm tükendi aq.
gecelerim uykusuz...
aaa uykusuz dergisini satın alırdım :D
evet evet süper fikir bu
hehehehe
:p
gezip dururdum başlardım stajına,raporuna,vizesine,finaline...
misal şimdi tam kayak mevsimi :D
isviçreye alplere kayak yapmaya falan giderdim :p
sonra düşer bacağımı kırardım
hahaha
bide bi sürü çizme alırdım,dünyanın bütün çizmelerini :p
gene mübalağa ettim işte ayağıma oldurabildiğim tüm çizmeleri alırdım :D
bi sürü renk renk,desen desen,biçim biçim converse alırım :p
kırmızılı's converse collection yaparım :p
sonracığımaaa
mısır'a giderim piramitlerdeki mumyaları ziyaret eder hepsine 3er kuluvallah 1er elam okur allah rahmet eylesin derim :D
london bridge e gidip bi foto çektiririm ve o esna da "london bridge is falling down" şarkısını mırıldanırım.
çin' e gidip portakallı pekin ördeği yerim.
venedik'te gondola binerim
ama yok o yalnız çekilmez.
bi ara manita yapmak lazım oraya gitmek için :p
bi sürü bi sürü kitap alırım kendime koccamaann bi kütüphane yaparım.
halka yararlı bişey yapmam :p
kendim yerim bütün parayı.
ama geçen gün nişanlancak bi arkdaşım var o çeyiz alıyodu kendine,taksitle bak onun çeyizini düzerdim herşeyleri alırdım.o günde içimden geçmişti zengin olsam herşeyi alırdım kıza diye.
evlenenlere karşı sempati besliyor olabilirim :D
başka napardım bilmiyorum henüz.
aa şey yapardım.
gittiğim her şehirden e.d. ye kartpostal alıp gönderirdim :D

sonracığıma...

aman ne biliim zaten hayallerimde çok sıradan oldu,herkesinkilere benziyor.

özel bir hayalim bile yokmuş benim.

:'(


-the end-


2 yorum:

Bery dedi ki...

benim çok param olsaydı yeni bir şehir kurardım. NewYork gibi bişe olsun isterdim. A'dan Z'ye aklına gelebilecek herşeyin olduğu bir şehir. Özellikle sahili olan bir şehir olurdu. İstediğim konumda bir firma sahibi olmak isterdim. Herkese liderlik ederek daha iyi yaşamaları için yol gösterirdim. (bak hemen geldi aklıma bu hayaller. ne hayalpresmişim be..)

bide evlenmek kolay bişe değil. evlenirken çooooooook düşün...

kırmızılı dedi ki...

oooooo senin hayaller iyiymiş :D
ben pek hayalci bir insan değilim ya...
evlenenler evlenmelisin diyor :D
bekarlar evlenme diyor :D

neyse şimdilik evlenmek için bir koca aday adayı bile yok benim gözümde :)
o sebeplen düşünmüyorum ;)